Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Un supersportiv bavarez, la Detroit

10 January 2005

Cu un propulsor special conceput si o cutie in sapte trepte adaptata dupa cele din masinile pentru Formula 1, noul BMW M5 ameninta sa-si recapete pozitia de favorit printre preferintele americanilor.
Prin 2001, BMW M5 a cucerit America intr-o maniera mai putin obisnuita. Aflat la volan, englezul Clive Owen gonea nebuneste pe strazile din Pittsburgh (Pennsylvania), distrandu-se pe seama a doi bodyguarzi uriasi, indesati intr-un SUV negru. Fara a-si fi legat in jurul ei, de la bun inceput, centura de siguranta, Madonna se rostogolea pe bancheta din spate mai rau ca intr-o masina de spalat. Iar Guy Ritchie, cocotat pe scaunul de regizor, se strica de ras, comandand dubla dupa dubla. Acum, lucrurile s-au mai schimbat. Ritchie a mai regizat vreo doua filme, Madonna a dat-o pe Kabbalah, Clive Owen a jucat rolul principal in Regele Arthur (2004), iar BMW s-a pregatit intens pentru a recuceri continentul american cu o noua limuzina M5.Fara indoiala, predecesorul actualului M5 a pastrat pentru o vreme ravnitul titlu de cea mai rapida limuzina din lume. Insa ofensiva venita din partea Audi si, in special Mercedes-Benz, i-a determinat pe bavarezi sa inzestreze formele aparte ale Seriei 5 cu un propulsor si mai puternic. Plus o suita generoasa de dotari high-tech, menite sa puna intr-un con umbra atat tehnologia Quattro din dotarea rivalului din Ingolstadt, Audi RS6, cat si noutatile ultra-sofisticate implementate in luxoasele sageti argintii E-Class, din gama AMG.

Citește și
Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare