Trailerele filmelor „Deadpool 3”, „IF” și „A Quiet Place: Day One” vor fi proiectate la celebra competiție sportivă care deține recordurile de audiență în materie de televiziune în Statele Unite, creând un interes enorm în rândul fanilor.
Trailerele filmelor „Deadpool 3”, „IF” și „A Quiet Place: Day One” vor fi proiectate la celebra competiție sportivă care deține recordurile de audiență în materie de televiziune în Statele Unite, creând un interes enorm în rândul fanilor.
Programat duminică, pe 11 februarie, celebrul meci de Super Bowl din acest an va include, ca de obicei, proiecțiile trailerelor celor mai așteptate lansări cinematografice, pe un ecran uriaș, care va domina terenul. Se estimează că studiourile Paramount vor proiecta trailerele unor filme ca horror-ul psihologic post-apocaliptic „A Quiet Place: Day One” (care va avea premiera în România pe 28 iunie – n.r.), filmul biografic „Bob Marley: One Love” (în cinematografe din 16 februarie) și comedia de aventuri „IF”, regizată de John Krasinski, cu Ryan Reynolds în rolul principal (care se va vedea în cinematografele noastre din 7 iunie). Prezența masivă a studiourilor Paramount se explică prin difuzarea popularei competiții de către CBS, o companie soră a Paramount, scrie variety.com. De-a lungul anilor, Super Bowl a devenit cel mai urmărit program de televiziune din Statele Unite ale Americii, fiind aniversat ca un fel de sărbătoare națională.
Dincolo de ofertele cinematografice ale studioului, Super Bowl va folosi ca spațiu promoțional și pentru producțiile Paramount+. Serviciul de streaming al studiourilor va anunța, înainte de începerea meciului, titluri precum miniseria „Knuckles”, un spin-off al poveștii „Sonic the Hedgehog”, animația „The Tiger’s Apprentice”, reality-show-ul „The Family Stallone”, precum și pentru următorul sezon din miniseria „The Chi”, cu Jason Mitchell. În timpul jocului, compania va promova producții ca serialul SF „Halo” (difuzat, la noi, de SkyShowtime și ajuns, din 9 februarie, la al doilea sezon) sau filmul „Mission: Impossible — Dead Reckoning” (disponibil, de asemenea, la SkyShowtime din 9 februarie).
Se estimează că peste 100 de milioane de oameni vor urmări, pe 11 februarie, a 58-a ediție a Super Bowl, în care se vor înfrunta campioanele Kansas City Chiefs și San Francisco 49ers. S-a estimat că un anunț publicitar de 30 de secunde în timpul acestui eveniment de televiziune cu vizionări record poate costa, anul acesta, aproximativ 7 milioane de dolari. Studiourile hollywoodiene speră că aceste cheltuieli masive de marketing se vor traduce în vânzări substanțiale de bilete pentru viitoarele producții blockbuster și că forța lor financiară va putea reveni la nivelul de dinainte de pandemie.
Printre producțiile promovate de studiourile Disney la Super Bowl se așteaptă să se numere „Deadpool 3”, cu Ryan Reynolds și Hugh Jackman (pe care îl vom vedea și la noi în cinematografe, din 26 iulie), anticipata animație sequel „Întors pe dos 2” / „Inside Out 2” (a cărui premieră e programată pentru 14 iunie) sau „Planeta maimuțelor: Noul regat” / „Kingdom of the Planet of the Apes” (care se lansează în România pe 10 mai), care a fost deja intens promovat.
Studiourile Universal intenționează să păstreze surpriza în legătură cu titlurile lor, dar se așteaptă, totuși, trailerul filmului regizat de Jon M. Chu, „Wicked”, cu Ariana Grande și Cynthia Erivo (cu premiera românească programată pe 29 noiembrie) și al comediei de acțiune „The Fall Guy”, cu Ryan Gosling și Emily Blunt (care va ajunge pe ecranele noastre pe 10 mai). Printre titlurile ale căror trailere ar putea rula pe ecranul competiției considerate „cea mai fierbinte noapte a fotbalului american” vor mai ajunge, se pare, „Kung Fu Panda 4” de la DreamWorks, cu Jack Black revenind la vocea lui Po (pe ecranele noastre din 15 martie) și „Twisters” (pe care îl vom vedea din 19 iulie), un fel de continuare a celebrei producții omonime din 1996.
Dintre studiourile de film și serviciile de streaming care nu se vor afișa la Super Bowl fac parte Warner Bros., Sony, Netflix și Amazon, deși toate au un calendar bogat de premiere, dar planurile s-ar putea schimba întotdeauna înainte de meciul principal, mai scrie variety.com. Studiourile Sony nu le vor oferi fanilor un preview pentru „Bad Boys 4” sau „Vânătorii de fantome: Imperiul înghețat” / „Ghostbusters: Frozen Empire” (care va intra în cinematografele noastre pe 12 aprilie), iar Warners Bros. au promovat, deja, „Dune: Part Two” în timpul campionatelor din ianuarie (la noi, filmul lui Denis Villeneuve va ajunge pe ecrane pe 1 martie).
Faptul că Prime Video, care își dezvoltă în prezent producția de filme, nu își va promova viitoarea comedie romantică „The Idea of You”, cu Anne Hathaway și Nicholas Galitzine (care va fi lansată în mai), a fost considerat surprinzător. Anul trecut, Prime Video a plătit peste 7 milioane de dolari pentru 60 de secunde de promovare a filmului „Air”, cu Ben Affleck și Matt Damon, inspirat de povestea adevărată a mărcii de pantofi de sport Air Jordan.
Printre vedetele așteptate anul acesta la Super Bowl se numără Taylor Swift, proaspăt recompensată cu premiul Grammy pentru Albumul anului (și cel de-al patrulea din cariera sa), sosită din prezentul turneu la Tokyo.
Citește și: