Cunoscuta actriţă şi cântăreaţă mexicană (pe care o puteţi vedea în prezent la Acasă Gold în telenovela “Rosalinda”) a iniţiat o campanie de promovare pe pagina sa de Twitter având ca scop atingerea pragului de 4 milioane de fani înainte de 6 iunie.
Cunoscuta actriţă şi cântăreaţă mexicană (pe care o puteţi vedea în prezent la Acasă Gold în telenovela “Rosalinda”) a iniţiat o campanie de promovare pe pagina sa de Twitter având ca scop atingerea pragului de 4 milioane de fani înainte de 6 iunie.
Thalia e una din cele mai influente staruri latino de pe reţelele de socializare şi vrea să demonstreze încă o dată acest lucru.
Campania va avea drept premiu pentru admiratorii artistei o videoconferinţă direct din studioul de înregistrări, de unde vor avea posibilitatea să asculte în exclusivitate fragmente din noile piese ale Thaliei.
În prezent, Thalia pune la punct ultimele detalii ale noului său material discografic, ultimul lansat fiind “Primera Fila” în 2009.
Citește și:
Thalia vrea să fie din nou regina telenovelelor