Considerat de The Guardian un roman „ambițios și extrem de îndrăznet”, „Orașul fetelor” este extrem de bine primit de presa internațională, devenind bestseller New York Times în mai puțin de două săptămâni de la apariție, în vreme ce Amazon.com îl desemnează cea mai bună carte publicată în 2019 până acum. La seara dedicată ediției în limba română, Ana-Maria Caia, scriitoare și jurnalistă, Crina Alexe, jurnalistă Elle România, Susana Pletea, director editorial Burda România, Sandra Ecobescu, director al Fundaței Calea Victoriei și Anca Bărbulescu, traducătoarea romanului, ne vor vorbi despre fascinanta poveste de dragoste a unei tinere care descoperă că pentru a fi om bun nu este neapărat nevoie să fii fată cuminte. Accesul este gratuit pe baza unei rezervări prin Eventbook.
New York, 1940. Vivian Morris are 19 ani și tocmai a fost exmatriculată de la Vassar College, iar părinții ei, oameni cu stare, o trimit să locuiască cu o mătușă, proprietara unui teatru de varieté din Manhattan. Acolo, Vivian face cunoștință cu un întreg univers de personaje neconvenționale și fascinante – animatoare puse pe distracție, un actor sexy, o mare doamnă a actoriei, un scenarist cu aere de Don Juan și câți alții. Când tânăra face o greșeală care provoacă un scandal profesional, noua ei viață se răstoarnă cu susul în jos, iar consecințele le va înțelege de-abia după mulți ani. Toate acestea însă o vor face să își dea seama ce fel de viață își dorește cu adevărat – și de câtă libertate are nevoie. Mai mult, experiențele tinereții o vor duce la iubirea vieții ei, o iubire cu totul ieșită din comun.
Elizabeth Gilbert este autoarea bine-cunoscutei cărți de memorii „Mănâncă, roagă-te, iubește”, vândută în mai bine de 15 milioane de exemplare în toată lumea și tradusă în peste 46 de limbi, și a altor bestselleruri internaționale de ficțiune și non-ficțiune. Continuarea memoriilor ei, „Și am spus da”, a urcat direct pe locul întâi în lista bestsellerurilor The New York Times. În 2019, Elizabeth Gilbert se întoarce la ficțiune, cu o poveste de dragoste aparte, pe fundalul lumii teatrului newyorkez din anii ’40. Spusă într-un ritm alert, din perspectiva unei femei mai în vârstă care privește în urmă la propria tinerețe cu un amestec de bucurie și regret, „Orașul fetelor” explorează teme ca sexualitatea și promiscuitatea feminină, dar și idiosincraziile iubirii adevărate.