Modifica setarile cookie
Homepage  / Televiziune

Celebrity Dreams, format în premieră pe micile noastre ecrane. Primele detalii despre noul show cu vedete

de Roxana Mirea,

Zucchero Media, cunoscută pentru producțiile de succes „Visuri la cheie” și „Câștigă România”, a achiziționat recent drepturile pentru un nou format de emisiune dedicat celebrităților, ce va fi difuzat în România. Este vorba despre „Celebrity Dreams”, o nouă emisiune ce promite să aducă în prim-plan vedete îndrăgite, într-un format inovator și captivant. 

O nouă emisiune TV cu celebrități 

Compania locală Zucchero Media, cunoscută pentru producerea emisiunilor „Visuri la Cheie”, „Şef sub Acoperire” și pentru crearea concursului „Câştigă România”, a achiziționat un nou format de emisiune, intitulat „Celebrity Dreams”, conform paginademedia.ro. 

„Celebrity Dreams” este un format recent lansat în octombrie la târgul internațional de televiziune MIPCOM, ce a avut loc la Saint Tropez. Emisiunea pune în prim-plan celebrități care au oportunitatea de a-și îndeplini un vis pe care l-au amânat de-a lungul timpului. 

„Celebrity Dreams” scoate la lumină o latură necunoscută a vedetelor, explorând dorinţele lor cele mai profunde şi oferindu-le ocazia de a-şi îndeplini un vis de mult timp amânat. Fie că vor să se aventureze într-un domeniu complet diferit, să îşi revadă un mentor din copilărie sau să organizeze un moment special pentru fani, show-ul promite să aducă poveşti inspiraţionale şi surprize emoţionante, potrivit Todonews.com. 

Fiecare episod începe cu o explorare a poveștii vedetei și a drumului său spre succes, continuând cu dezvăluirea dorinței sale neîmplinite. De la întâlniri emoționante cu mentori sau personalități importante din trecut, până la momente unice de generozitate. 

Directorul general al Global Agency, Izzet Pinto, și-a împărtășit entuziasmul: „Celebrity Dreams este un format care va capta atenția globală. Se potrivește perfect cu misiunea Global Agency de a oferi divertisment cu rezonanță globală. Are un farmec universal larg care se adresează publicului din fiecare regiune. Acest format exemplifică dedicarea Global Agency de a introduce pe piață conținut proaspăt și universal captivant, conceput pentru a satisface gusturile și preferințele variate ale telespectatorilor din întreaga lume”. 

Este o plăcere să colaborăm cu Global Agency pentru dezvoltarea acestui format inovator”, a declarat Bogdan Nicolescu, Director Artistic şi Partener la Zucchero Media. „Avem o relaţie de lungă durată cu această companie şi suntem încrezători că Celebrity Dreams va fi un succes global. Sperăm să fim primii din lume care îl difuzează.” 

Citește și:

 
PE ACELAȘI SUBIECT
Urmărește-ne pe Google News
 
 
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te