Campania promotionala pentru consumatori
Perioada campaniei: 19.09.2011 – 21.11.2011
SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala „Premiile TVmania 2011!” este organizata de BAUER MEDIA SOCIETATE IN COMANDITA SIMPLA, cu sediul in Bucuresti, Bd. Dimitrie Pompeiu, Nr. 6, inmatriculata la Registrul Comertului cu nr. J/40/17404/2007, cod fiscal RO 22424325, si la AUTORITATEA NATIONALA DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificarii nr. 10657/2011 (denumita în continuare “Organizator” sau “BAUER MEDIA SCS”).
Decizia de derulare a campaniei promotionale conform regulilor din prezentul regulament este finala si obligatorie pentru participanti. Campania se va derula conform prevederilor prezentului regulament („Regulamentul”), obligatoriu pentru toti participantii. Regulamentul campaniei va fi publicat pe perioada desfasurarii campaniei pe site-ul www.tvmania.ro. Regulamentul este disponibil, în mod gratuit, oricarui solicitant la adresa Organizatorului BAUER MEDIA SCS; Bd. Dimitrie Pompeiu, nr 6, sector 2, Bucuresti.
Organizatorul îsi rezerva dreptul de a modifica/completa si/sau schimba Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si/sau înceta desfasurarea Campaniei, cu conditia înstiintarii prealabile a participantilor cu privire la orice modificare/completare a vreuneia din prevederile acestuia si prin întocmirea unui Act Aditional la prezentul regulament, notificat si autentificat. Eventualele modificari vor intra în vigoare numai dupa ce vor fi aduse la cunostinta publicului pe site-ul www.tvmania.ro.
SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL
Campania promotionala „Premiile TVmania 2011” este organizata în conformitate prevederile legale in vigoare. Orice eroare în declararea datelor personale nu atrage răspunderea Organizatorilor. Ca atare, aceştia nu au niciun fel de obligaţie în cazul furnizării unor date eronate care au dus la imposibilitatea transferului în condiţii normale a premiului.
SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI PROMOTIONALE
Campania promotionala „Premiile TVmania 2011” este organizata si se desfasoara pe întreg teritoriul României, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial.
Campania promotionala „Premiile TVmania 2011” se desfăşoara, in revista, pe durata a zece numere consecutive, începând cu numarul 38 al revistei din data de 29 septembrie si incheindu-se cu numarul 47 din data de 21 noiembrie 2011, iar castigatorul marelui premiu se va anunta in numarul 51 al revistei TV mania din 19 decembrie 2011.
SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE
Campania promotionala „Premiile TVmania 2011” este deschisa tuturor persoanelor fizice cu resedinta în România, cu vârsta de cel putin 18 ani, împliniti pâna la data începerii Campaniei si care respecta prevederile prezentului regulament oficial. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial.
Nu sunt eligibile pentru a participa la campania promotionala „Premiile TVmania 2011” angajatii si/sau colaboratorii BAUER MEDIA SCS, precum si rudele acestora pana la gradul IV inclusiv, persoanele juridice sau asociatiile familiale sau acele persoane fizice sau juridice, în care BAUER MEDIA SCS detine participatii, functii sau au vreun interes, indiferent de natura acestuia, precum si angajatii agentiilor implicate si ai companiilor distribuitoare ale BAUER MEDIA SCS si rudele acestora, pana la gradul IV inclusiv.
Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa se supuna si sa respecte prevederile, termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial. Prin participarea la campanie se considera acceptarea automata a înregistrarii în baza de date de consumatori a companiei BAUER MEDIA SCS si a primirii oricaror tipuri de mesaje legate de campanie din partea Organizatorului.
Regulamentul este disponibil pe site-ul promotiei www.tvmania.ro sau va fi comunicat gratuit, oricui solicita o copie a regulamentului, la adresa organizatorului: BAUER MEDIA SCS; Bd. Dimitrie Pompeiu, nr 6, sector 2, Bucuresti.
SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
Pentru a participa la prezenta campanie, participantii trebuie sa respecte urmatorul mecanism:
Sa achizitioneze in perioada 19 septembrie – 21 noiembrie 2011 cel putin o revista TVmania.
Sa se inscrie in campanie prin trimiterea unui SMS la 1828 (numar cu tarif normal valabil in toate retelele de telefonie mobila) sau prin inscrierea pe site-ul www.tvmania.ro. SMS-ul sau inscrierea pe site vor fi formate din seria numerica unica gasita in interiorul revistei (pag 3) si codul format numai din litere al vedetei pe care o voteaza. Atentie! Intre seria numerica si codul de litere nu se va lasa nici un spatiu liber. Exemplu de SMS valid: 1.123456ESCA
Aceeasi serie numerica nu poate fi inscrisa in campanie decat o singura data fie prin SMS fie prin inscriere pe www.tvmania.ro. Organizatorul va avea dreptul sa solicite câstigatorilor revista care contine seria castigatoare. Daca se dovedeste ca un participant a înscris în campanie aceeasi serie de mai multe ori, acesta va fi descalificat si va pierde dreptul asupra premiului câstigat si de participare în continuare la campania promotionala.
Participantii prin SMS vor plati, pentru fiecare SMS trimis, tariful normal perceput de operatorii de telefonie mobila. Participarea prin inscrierea pe www.tvmania.ro este gratuita. Participantii prin atat prin SMS cat si prin inscrierea pe www.tvmania.ro vor primi un mesaj SMS de raspuns dupa înscriere (pentru participantii prin SMS) si un mesaj pe ecran dupa inscriere (pentru participantii prin inscrierea pe www.tvmania.ro) care va confirma înscrierea corecta în campanie, inscrierea in campanie a unei serii castigatoare, sau care va indica daca înscrierea în campanie nu este corecta.
Participantii care s-au înscris în campanie vor primi un mesaj de raspuns dupa cum urmeaza:
Daca seria numerica este castigatoare, mesajul de raspuns va fi:
„Felicitari! Ai castigat un televizor! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat o tableta Samsung! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat un MP3 Player Panasonic! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat un set de parfumuri! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat un voucher in valoare de 100 de lei! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat un set Avon! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat un abonament pe 6 luni la TVMania! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
„Felicitari! Ai castigat un CD! Suna la (021) 209.33.60, in maximum 48 de ore de la primire acestui mesaj, pentru a afla cum iti validezi premiul!”
Daca seria numerica nu este castigatoare, mesajul de raspuns va fi:
„Felicitari! Ai intrat în campania promotionala Premiile TVmania 2011 pentru marele premiu de 10.000 RON. Pastreaza revista pentru validare.”
Daca seria numerica este gresita, mesajul SMS de raspuns va fi:
„Ne pare rau! Mesajul trimis este incorect. Trimite prin SMS mesajul corect, respectiv seria unica si codul vedetei preferate (de ex: 1.1234567ESCA)”
Daca seria numerica a mai fost inscrisa in campanie, mesajul de raspuns va fi:
„Aceasta serie a fost deja inregistrata in campanie. Te poti înscrie cu o serie din alta revista”
SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI PROMOTIONALE
Premiile acordate în cadrul prezentei campanii promotionale sunt afisate în tabelul urmator:
Tip premiu | Numar premii |
---|---|
Premii acordate in fiecare saptamana de campanie | |
Televizor LG | 1 |
Tableta Samsung | 1 |
MP 3 player Philips | 1 |
Seturi parfumerie | 1 |
Voucher 100 lei la Fox sau Eponge | 10 |
Set Cosmetic Avon | 100 |
CD | 100 |
Abonamente TV Mania | 200 |
Marele premiu acordat prin tragere la sorti la final | |
Premiu în bani 10.000 LEI | 1 |
Valoarea totala bruta a premiilor oferite în cadrul Campaniei este de 275.486 (TVA inclus), excluzand impozitul pe premii prin retinerea la sursa.
În cadrul acestei campanii promotionale, nu se permite acordarea contravalorii în bani a premiilor sau schimbarea premiilor. Premiile din imaginile de pe materialele de prezentare sunt cu titlu informativ.
SECTIUNEA 7. DESEMNAREA CASTIGATORILOR SI TRAGEREA LA SORTI
Acordarea premiilor saptamanale se va face conform urmatoarei programari:
- Saptamana 1 (19 septembrie – 25 septembrie), TV mania nr. 38
- Data limita de participare: 26 septembrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 40, 3 octombrie 2011
- Saptamana 2 (26 septembrie – 2 octombrie), TV mania nr. 39
- Data limita de participare: 3 octombrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 41, 10 octombrie 2011
- Saptamana 3 (3 octombrie – 9 octombrie), TV mania nr. 40
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 10 octombrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 42, 17 octombrie 2011
- Saptamana 4 (10 octombrie – 16 octombrie), TV mania nr. 41
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 17 octombrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 43, 24 octombrie 2011
- Saptamana 5 (17 octombrie – 23 octombrie), TV mania nr. 42
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 25 octombrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 44, 31 octombrie 2011
- Saptamana 6 (24 octombrie – 30 octombrie), TV mania nr. 43
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 31 octombrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 45, 7 noiembrie 2011
- Saptamana 7 (31 octombrie – 6 noiembrie), TV mania nr. 44
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 7 noiembrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 46, 14 noiembrie 2011
- Saptamana 8 (7 noiembrie – 13 noiembrie), TV mania nr. 45
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 14 noiembrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 47, 21 noiembrie 2011
- Saptamana 9 (14 noiembrie – 20 noiembrie), TV mania nr. 46
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 21 noiembrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 48, 28 noiembrie 2011
- Saptamana 10 (21 noiembrie – 27 noiembrie), TV mania nr. 47
- Data limita de trimitere a SMS-ului: 28 noiembrie 2011
- Publicarea castigatorilor: TV mania nr. 49, 5 decembrie 2011
Daca pana la finalul datei limite saptamanale de participare premiile constand in televizor LG, Tableta Samsung Galaxy si MP3 Player Philips nu vor fi revendicate, acestea vor fi supuse tragerii la sorti dintre toate seriile necastigatoare participante in saptamana anterioara.
Castigatorii premiilor saptamanale isi vor primi premiile in termen de 30 de zile de la revendicare. Adresa la care se vor expedia premiile va fi indicata de catre castigatori in momentul in care suna sa isi revendice premiul.
Pentru marele premiu se va organiza o tragere la sorti, dintr-o baza de date formata din toti participantii prin SMS la campania promotionala desfasurata timp de 10 saptamani si o tragere la sorti, dintr-o baza de date formata din toti participantii prin inscrierea pe www.tvmania.ro la campania promotionala desfasurata timp de 10 saptamani. Apoi se va face o tragere la sorti dintre cele 2 participari selectionate prin tragerile anterioare. In cazul in care castigatorul marelui premiu nu va putea fi contactat, se va apela la cel de-al doile extras.
Extragerea pentru marele premiu va avea loc in data de 13 decembrie 2011, iar castigatorul va fi anuntat in numarul 51 de TVmania din data de 19 decembrie 2011.
SECTIUNEA 8. ANUNTAREA SI VALIDAREA CÂSTIGATORILOR, ACORDAREA PREMIILOR
Anuntarea câstigatorilor
În cazul în care unii dintre câstigatorii premiilor saptamanale nu si-au revendicat premiul în perioada transmisa prin mesaje, acestia vor pierde orice drept asupra premiului câstigat. Premiile nerevendicate la timp nu vor fi reportate si raman in posesia Organizatorului.
Castigatorul marelui premiu va fi contactat telefonic de catre un reprezentant al Organizatorului, la numarul de telefon declarat în momentul înscrierii în campanie, în termen de 48 de ore de la data tragerii la sorti. Acesta va fi informat în legatura cu premiul câstigat, procedura de validare a premiului si modalitatea de a intra în posesia premiului. Câstigatorul trebuie sa trimita documentele necesare validarii: copie dupa actul de identitate si dupa pagina ce contine seria cu care s-a înscris în campanie si a fost declarat câstigator, si de asemenea trebuie sa indice un cont bancar valid pentru livrarea premiului.
Organizatorul campaniei nu îsi asuma raspunderea pentru numerele de telefon invalide înscrise în campanie.
Validarea castigului marelui premiu
În termen de maxim 10 zile lucratoare de la data anuntarii, câstigatorul trebuie sa trimita o copie a paginii de revista ce contine seria cu care s-a înscris în Campanie si o copie a actului de identitate necesara pentru plata impozitului, de catre Organizator, pentru premiul câstigat, la una dintre adresele comunicate de catre reprezentantul Organizatorului:
· prin fax la numarul indicat de organizator in momentul contactarii castigatorilor. Faxul trebuie sa contina copia paginii de revista care contine seria castigatoare, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului si numarul de telefon, scrise citet de catre participant precum si contul IBAN si Banca pentru livrarea premiului.
· prin e-mail, la adresa indicata de organizator in momentul contactarii castigatorului. Copia paginii de revista ce contine seria castigatoare trebuie scanata în format .jpg sau .pdf si atasata, subiectul e-mailului trebuie sa fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele personale ale câstigatorului (nume, prenume adresa completa, numarul de telefon si numele Campaniei) precum si contul IBAN si Banca pentru livrarea premiului.
Daca în termen de 10 zile lucratoare de data anuntarii, câstigatorul extras, care din orice motiv nu trimite documentele de validare în conditiile descrise de Regulament va fi invalidat si se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca si acestea sa parcurga procesul de validare, fiecare etapa având un numar de zile egal cu cel de validare a câstigatorilor extrasi.
De asemenea, în termen de 20 zile lucratoare de la data validarii, câstigatorul trebuie sa comunice contul în care doreste sa îi fie transferati banii câstigati. Organizatorul nu este responsabil si nu va fi considerat raspunzator pentru informatiile incomplete ale contului declarate de catre câstigator. Daca persoana câstigatoare nu comunica în termenul stabilit numarul contului bancar în care doreste sa i se vireze banii câstigati, acesta va fi invalidat si se va apela la urmatoarea rezerva.
Daca si dupa epuizarea rezervelor premiile nu se valideaza, acestea nu se vor mai acorda si vor ramâne în posesia organizatorului.
SECTIUNEA 9. LIMITAREA RASPUNDERII
Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre câstigator, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.
În cazul în care Organizatorul constata ca un câstigator nu a îndeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îsi rezerva dreptul de a suspenda oricând drepturile si beneficiile ce revin câstigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului câstigator. În cazul în care Organizatorul constata asemenea situatii dupa ce premiul a fost deja acordat, respectivul câstigator va restitui Organizatorului valoarea premiului si cheltuielile aferente suportate de Organizator în legatura cu aceasta.
Organizatorul nu îsi asuma responsabilitatea pentru:
- pierderile, întârzierile sau întreruperile neanuntate ale serviciului de mesaje SMS, generate de retelele de telefonie mobila sau de oricare alte defectiuni sau probleme tehnice independente de vointa Organizatorului;
- situatiile în care numarul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat si ca atare Organizatorul nu va putea contacta participantii la campanie;
- situatiile în care mai multe persoane revendica acelasi serie unica; în acest caz va fi validat câstigator acel participant care face dovada revistei, in original, care are seria unica castigatoare ;
- eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numarul campaniei;
Organizatorul este îndreptatit sa ia toate masurile necesare în caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Organizatorul are dreptul de a cere urmarirea în instanta a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.
SECTIUNEA 10. MINORII SI PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCITIU
În cazul în care câstigatorul unuia dintre premiile oferite în Campanie este o persoana lipsita de capacitate de exercitiu, sau persoana în imposibilitate fizica de a se deplasa, aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prin intermediul parintelui, tutorelui sau reprezentantului sau legal, sau al oricarei alte persoane împuternicite în acest sens.
În cazul în care câstigatorul unuia dintre premiile oferite în Campanie este o persoana cu capacitate de exercitiu restransa, aceasta este îndreptatita sa intre în posesia premiului prezentand acordul scris al parintelui, tutorelui sau reprezentantului sau legal, sau al oricarei alte persoane împuternicite în acest sens.
Organizatorul este absolvit de orice raspundere decurgând din acordarea oficiala a premiului reprezentantilor persoanelor aici indicate, care au justificat calitatea acestora, precum si de plata oricaror despagubiri sau solutionarea reclamatiilor de orice natura legate de aceasta provenite de la terte parti.
SECTIUNEA 11. CONFIDENTIALITATEA DATELOR
BAUER MEDIA SCS prelucreaza date personale în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator date personale, sub notificarea cu numarul 10657/2011 la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
Toate datele personale ale Participantilor, furnizate de catre acestia devin proprietatea Organizatorului. Datele personale colectate de Organizator vor fi folosite pentru campanii viitoare de marketing direct doar daca persoanele vizate si-au dat acordul expres si neechivoc în acest sens. Datele personale colectate în cadrul acestei campanii promotionale nu vor fi dezvaluite catre terti cu exceptia cazurilor în care operatorul trebuie sa respecte obligatiile impuse de legislatia în vigoare. Numele si prenumele câstigatorului precum si premiile câstigate în cadrul campaniei vor fi publicate in revista TVmania.
Persoanele fizice participante la campanie au conform Legii 677/2001, urmatoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul de acces la date (art. 13), dreptul de interventie asupra datelor (art. 14) si dreptul de opozitie (art.15). În vederea exercitarii acestor drepturi, participantul la Campanie va transmite o cerere scrisa, datata si semnata catre BAUER MEDIA SCS, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu, nr 6, sector 2, Bucuresti.
SECTIUNEA 12. TAXE SI IMPOZITE
Organizatorul se obliga sa calculeze, sa retina si sa vireze impozitul datorat pentru premiile acordate câstigatorilor în conformitate cu legislatia în vigoare privind impozitul pe venit, orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, în legatura cu premiul, fiind în sarcina exclusiva a câstigatorului.
SECTIUNEA 13. ÎNCETAREA CAMPANIEI
Prezenta campanie poate înceta numai în cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora* sau printr-o decizie a Organizatorului.
*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neînlaturat, petrecut dupa intrarea în vigoare a prezentului regulament si care împiedica partea sau partile sa-si îndeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a României.
SECTIUNEA 14. LITIGII
Eventualele litigii aparute între Organizator si Participantii la prezenta campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti române competente.
Eventualele reclamatii legate de derularea campaniei se vor putea trimite pe urmatoarea adresa: BAUER MEDIA SCS, cu sediul în Bd. Dimitrie Pompeiu, nr 6, sector 2, Bucuresti, în termen de maxim 4 (patru) saptamâni de la data tragerii la sorti. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua în consideratie nicio contestatie.