Florin Dumitrescu, replică după ce a fost acuzat de neprofesionalism la un brunch organizat chiar de către el
După demisia sa din emisiunea culinară „Chefi la cuțite” de la Antena 1, Florin Dumitrescu s-a implicat în diverse proiecte, printre care și participarea la evenimente gastronomice. Recent, el a fost invitat să gătească la Restaurantul Stejarii din București, unde a organizat un brunch la care biletul de intrare a costat 400 de lei per persoană.
Una dintre participante a susținut într-un mesaj că Florin Dumitrescu a neglijat masa la care se afla ea și a lăsat de înțeles că nu Florin a fost bucătarul care a pregătit bucatele servite.
Citind acuzațiile care i-au fost aduse, Florin Dumitrescu a decis să ia atitudine și să ofere un răspuns.
„Am avut o masă de patru persoane, patru persoane care au ales să se plângă în presă, au trimis scrisori către toate redacțiile, în care au spus că eu nu i-am băgat în seamă, că că eu nu am petrecut timp cu clienții, și că ei nu sunt siguri că eu am gătit. Și că copiii erau peste tot, că nu mi-am făcut treaba.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 14
Ceilalți oameni s-au simțit bine, au fost oameni importanți acolo, oameni pe care îi cunosc, da, m-am plimbat pe la mese, după ce gătesc, mă plimb pe la mese, vorbesc cu oamenii și încerc și eu să fiu o gazdă cât se poate de bună.
După ce am vorbit cu aproape toată lumea m-am așezat cu fetele și cu o familie cu care suntem prieteni și ne-am salutat de fiecare dată și am vorbit de fiecare dată, ca la brunch (…) Acești patru oameni care s-au plâns, dar nu la adresa restaurantului, s-au plâns la ziar. (…)
Ăsta nu e subiect de discutat, plângerile într-o carieră de 23 de ani de bucătar, dar le-am primit întotdeauna pe adresa restaurantului, pe Facebook sau la mine, nu la ziar”, a fost răspunsul oferit de către renumitul bucătar.
În pofida acuzațiilor aduse, Florin Dumitrescu va continua să ofere experiențe culinare în diverse restaurante. El se bucură că mulți oameni au fost încântați de brunch-ul pe care l-a organizat și nu este afectat de criticile unei singure cliente.
Pe de altă parte susține că și colegul său, Cătălin Scărlătescu s-a confruntat cu un episod similar și se declară revoltat de modul în care unii oameni decid să acționeze.
„Culmea e și că lui Cătălin (n.r. – Cătălin Scărlătescu) i s-a întâmplat la fel. Și acum încep să îmi apară tot felul de conspirații în cap. Eu nu înțeleg de ce ai de câștigat din treaba asta tu, ca om, ca persoană, ce ai fi, orice entitate ai fi, ce ai avea de câștigat? E dincolo de capacitatea mea de a înțelege treaba asta”, a scris Florin Dumitrescu.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 7 / 14
Ce nemulțumiri a avut clienta care a participat la brunchul organizat de Florin Dumitrescu
Una dintre cliente a oferit detalii despre brunchul organizat de către Florin Dumitrescu, iar cuvintele pe care le-a folosit nu au fost unele de laudă. Conform acesteia, prețul biletului a fost unul piperat și care nu a fost justificat deloc. Femeia susține că a plătit mai mult pentru statutul de care dispune Florin Dumitrescu, decât pentru experiența culinară sau socială care a lăsat de dorit.
„Am fost prezenți acolo. Prețul a fost mare, 400 lei/persoană doar pentru mâncare și 200 de lei/ copil (între 6 și 12 ani) cu promisiunea că cei mici vor beneficia de entarteinment. Nu pot spune că mă dau banii afară din casă, dar pentru că eram mare fană chef, am strâns suma de bani.
Fiind imaginea lui și un brunch organizat de el, mă așteptam să vină și pe la mesele celor care au plătit pentru a-l întâlni. În schimb, cheful a fost intersat doar de cunoștințe sau să stea cu familia la masă. Așa că, am dat bani ca să-l văd de la distanță, că mâncarea nu cred că a fost gătită de el”, a transmis una dintre persoanele care a participat la brunchul organizat de către Florin Dumitrescu.
Sursă foto: Antena 1 – Instagram Florin Dumitrescu
Citește și: