La sfarsitul anului trecut, Jennifer Lopez lansa albumul in spaniola „Como ama una mujer”, o decizie menita sa-i asigure vanzari de discuri intr-un loc unde este considerata, fara indoiala, un model – America Latina. Terenul fusese pregatit inainte cu declaratii ce faceau referire la viata casnica si „idilica” alaturi de sotul ei, Marc Anthony, ce a schimbat-o „radical”. Cu toate eforturile ei de a ne convinge ca s-a metamorfozat cu adevarat, imaginea sa in America sau Europa si-a pierdut mult din credibilitate, iar parfumurile sau linia ei vestimentara au ajuns sa se vanda mai bine decat filmele in care joaca sau melodiile pe care le canta.
In 2005, albumul „Rebirth” a avut vanzari destul de slabe, pelicula „El Cantante”, in care joaca alaturi de Marc Anthony, a fost ironizata la premiera de la Festivalul de Film de la Berlin din acest an, iar ofertele din partea producatorilor de film se inscriu intr-un registru destul de limitat din punct de vedere artistic. Albumul „Como ama una mujer” a fost bine primit la nivel mondial, dar ramane de vazut daca discul „Brave”, disponibil in magazine din 20 noiembrie 2007, va avea parte de o primire similara. Faptul ca aparitia lui pe piata vine intr-un moment in care piese de pe „Coma ama una mujer” se afla inca in topuri ar putea afecta curiozitatea si interesul publicului, dar Lopez a afirmat raspicat ca „Brave” este foarte diferit de „Como ama una mujer” si marcheaza o revenire la amestecul de R&B, hip-hop si pop preferat de fani. Artista a lucrat cu producatori de top precum Timbaland, Jermaine Dupri sau J.R Rotem, iar melodia „Mile In These Shoes” este prezenta deja intr-un promo al noului sezon din serialul „Neveste disperate”.