Homepage  / Televiziune

„Produs în România” revine pe micul ecran cu un nou episod captivant. Telespectatorii sunt conduși în inima Ardealului

„Produs în România” revine pe micul ecran cu un nou episod captivant. Telespectatorii sunt conduși în inima Ardealului
3

de Redactia Tvmania,

„Produs în România”, prima producție locală la Discovery din ultimii ani, revine cu un nou episod pe 26 ianuarie, la ora 19:00. Premiera marchează cel de-al doilea episod din seria de patru și va aduce telespectatorii în inima Ardealului, la Fabrica de Teracotă din Mediaș.

„Produs în România” revine pe micul ecran cu un nou episod captivant

Noul episod din „Produs în România” intră lumea artei și a măiestriei care stă în spatele produselor lucrate manual. Așadar, telespectatorii vor ajunge Fabrica de Teracotă din Mediaș, care produce un simbol emblematic pentru casele românești: sobele de teracotă. Încă din 1906, Fabrica de Teracotă produce cahle din pământ ars, presate și pictate manual, realizate și astăzi după rețeta originală. Astfel, fabrica reușește să producă aproximativ 30 de sobe de teracotă pe lună, create să reziste o viață.

Documentarul nu se oprește doar la povestea fabricii românești, ci explorează și producția altor produse unice din întreaga lume. Astfel, telespectatorii vor descoperi arta sculpturii în sticlă din Taiwan, secretele fabricării canapelelor Chesterfield din Regatul Unit, producția artistică de farfurii din porțelan din Danemarca, ceramica rezistentă la temperaturi extreme din Malaesia și prelucrarea tradițională a lânii pentru covoare unicat din Turcia.

679210c4794d1Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 3

Noua emisiune locală „Produs în România” este realizată de Discovery în parteneriat cu GroupM și este produsă de Studio Set. Fiecare episod este narat de actorul Șerban Pavlu.

„Produs în România“ va avea patru episoade, care vor fi difuzate lunar. „În fiecare lună, Discovery le va aduce tuturor telespectatorilor informații despre cum se produc diverse gustări, obiecte din ceramică, instrumente muzicale și băuturi atât în România, cât și în întreaga lume. Fiecare episod va aduce un mix de produse locale și internaționale și le va oferi celor care urmăresc Discovery informații neștiute din culisele proceselor de producție, aducând în prim plan talentul și profesionalismul local. Ne bucurăm să avem ocazia de a lansa o emisiune locală pe care o realizăm în parteneriat cu GroupM România, cărora le mulțumim că s-au alăturat proiectului nostru.”, declară Marinela Marin, Senior Ad Sales Manager România la Warner Bros. Discovery.

Sursă foto: Discovery

Citește și:

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton