Noul super-show va purta titlul “Prodanca şi Reghe – relaţii internaţionale”. În sezonul cu numărul cinci, Ana Maria Prodan, însoţită de familie si prieteni, străbate oraşele lumii în căutarea de noi oportunităţi si parteneriate de afaceri care să le poarte numele, iar visul ei cel mai mare este să-şi deschidă primul fan store din România.
Roma, Milano, Los Angeles, Istanbul, Tel Aviv, Las Vegas – adevărate capitale ale industriei de lux din lume – sunt destinaţiile în care Ana va poposi în căutarea de produse premium care să-i reprezinte numele. În Istanbul va merge să întâlnească un producător renumit de textile, producător care lucrează pentru branduri faimoase ca: Prada, Vuitton. La Roma, Ana îl va cunoaşte şi va purta discuţii cu unul dintre celebrii parfumieri din lume, pentru a realiza cu acesta o ediţie limitată de parfumuri. Deplasarea în Statele Unite ale Americii va avea, de asemenea, ca scop realizarea unui studiu de piaţă despre cele mai faimoase fun store-uri de pe continentul american.
Tot în “Prodanca & Reghe: relaţii internationale”, Ana Maria îşi propune o schimbare de atitudine, în care cuvintele de ordine vor fi: calm, iubire, bunătate, pacea interioară şi de ce nu, religie. Dacă va reuşi sau nu Ana Maria să rămână calmă şi să-şi îndeplinească visul de a avea propriul ei fan store, telespectatorii vor afla începând din 16 martie, în fiecare duminică seară, de la ora 20.00 (şi in reluare, în episoade remontate de o oră, miercuri şi joi de la ora 20.00) vizionând “Prodanca & Reghe: relaţii internaţionale” la Euforia tv.