Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri

Probleme pentru Netflix, după ce a pierdut aproape un milion de abonați. Ce plănuiește gigantul de streaming

de Andra Stana,

Netflix a raportat marți câștigurile din al doilea trimestru din 2022, dezvăluind că a pierdut 970.000 de abonați în perioada de trei luni care a inclus lansarea primei părți a sezonului 4 din „Stranger Things”.

Vestea că Netflix a pierdut aproape un milion de abonați reprezintă o lovitură pentru principala platformă de streaming prin abonament din industrie. Cu toate acestea, cei de la Variety au explicat că aceasta este o lovitură mult mai mică decât pierderea pe care Netflix a prognozat-o în aprilie.

Streamerul a proiectat o pierdere netă de 2 milioane de abonați la streaming pentru al doilea trimestru, care se întinde între 1 aprilie și 30 iunie. Anterior, în primul trimestru, a înregistrat o scădere surprinzătoare de 200.000 de abonați. Aici sunt incluși și 700.000 de clienți ruși.

Netflix se așteaptă la un plus de 1 milion de abonați

Netflix a dezvăluit în scrisoarea adresată acționarilor în al doilea trimestru că are în prezent 220,67 milioane de abonați la nivel global. În schimb, se așteaptă să revină la câștiguri în al treilea trimestru. Platforma a proiectat un plus de 1 milion de abonați în perioada 1 iulie-30 septembrie.

Pe scurt, Netflix a pierdut 1,3 milioane de abonați în SUA și Canada. A rămas stabilă în America Latină, a pierdut aproximativ 770.000 în Europa și Asia de Vest. Nu în ultimul rând, a crescut cu aproximativ 1 milion de abonați în regiunea Asia-Pacific, scrie variety.com.

În aceeaşi perioadă, Netflix a înregistrat venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an.

Abonamentul cu reclame, în pregătiri la Netflix. Cât va costa

Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiunii cu reclame au fost amânate pentru începutul lui 2023.

Compania a declarat că vizează lansarea planului susținut de reclame „în jurul primei părți a anului 2023”.

„Vom începe probabil într-o mână de piețe unde cheltuielile cu publicitatea sunt semnificative”, a declarat Netflix în scrisoarea adresată acționarilor. „La fel ca majoritatea inițiativelor noastre noi, intenția noastră este de a o lansa, de a asculta și de a învăța și de a acționa rapid pentru a îmbunătăți oferta. Așadar, peste câțiva ani, afacerea noastră de publicitate va arăta probabil destul de diferit față de cum a arătat în prima zi.”

Netflix nu a dezvăluit prețurile pentru planul cu suport publicitar, dar se pare că acestea vor fi mai mici decât cele ale celui mai popular plan fără reclame: pachetul Standard (15,49 USD/lună în SUA, respectiv 9.99 euro în România, de exemplu), care include două fluxuri HD.

Sursa foto: Hepta

Citește și:

 
Urmărește-ne pe Google News
 
 
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te