Pentru 21 de zile, vedetele participante vor pleca în Africa de Sud, într-o tabără amenajată în munți, la peste 400 de km de Johannesburg, într-o zonă total izolată de lumea exterioară. Câștigătorul show-ului va primi titlul de Rege sau Regină a Junglei, iar acesta va fi desemnat în funcție de voturile publicului.
“Ne dorim să oferim telespectatorilor un experiment social spectaculos, un nou format de top care va revoluționa televiziunea din România. Show-ul promite o experiență intensă, ce va depăși bariera ecranului și va intra zilnic în casele românilor.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
În perioada petrecută în junglă, toți participanții vor fi filmați în permanență. Vedetele trebuie să doarmă sub cerul liber, să facă duș folosind cascada din apropiere, să renunțe la orice fel de contact cu lumea exterioară și la tabieturile care de obicei le fac viața atât de plăcută. Ei vor fi nevoiți să se adapteze condițiilor austere din jungla africană îndeplinind sarcini zilnice pentru a-și asigura supraviețuirea atât a lor, cât și a celorlalți participanți.
Sarcinile zilnice sunt de fapt probe extreme, în care vedetele trebuie să se confrunte cu cele mai mari fobii ale lor, să își depășească în general limitele fizice și psihice. Fiecare probă câștigată aduce cu sine porții de mâncare pentru concurenți, ei având asigurate doar două alimente: fasolea și orezul, primite periodic. Vor exista și alte tipuri de probe, mult mai comice, în urma cărora se obțin în special delicatese.
Publicul este singurul care hotărăște, prin vot, cine pleacă și cine rămâne în show, în funcție de preferințe. De asemenea, în primele episoade, tot publicul este cel care votează concurentul care îndeplinește sarcina zilnică. Pe măsura ce show-ul avansează, concurenții încep să fie eliminați, unul singur rămânând câștigător și primind titlul de Rege sau Regină a junglei.
“I’m A Celebrity… Get Me Out Of Here!” este un format ITV Studios, distribuit internațional de ITV Studios Global Entertainment. Reality-show-ul a fost lansat în 2002 în Marea Britanie, și apoi preluat cu succes în mai multe țări din Europa, precum Franța, Germania, Ungaria, Norvegia, Suedia, dar și în Statele Unite și India.
În fiecare țară în care a fost difuzat a înregistrat rezultate spectaculoase, pozitionându-se pe primul loc în preferințele publicului.