Homepage  / Timp liber / Nu rata!

„Poveștile din Pădurea Muzicală” continuă la Editura Nemi

„Poveștile din Pădurea Muzicală” continuă la Editura Nemi

de Redactia Tvmania

Editura Nemi pentru copii continuă proiectul Povești din Pădurea Muzicală. Primele titluri care vor apărea toamna aceasta sunt ediția centenară Enescu şi hora razelor de soare, Vivaldi și cele patru anotimpuri și Bach și orga fermecată. Acestea vor fi urmate de Mozart și curcubeul muzical, Beethoven și furtuna de sunete, Chopin și balada stropilor de ploaie, Ceaikovski și dansul notelor de argint, Strauss și valsul rozelor de mai, Poveste muzicală de Crăciun și Paganini și capriciile magice, un nou volum din serie care este în lucru.

Cărțile vor apărea într-un format mare, cartonat, cu ilustrații color realizate de Adriana Gheorghe, Sebastian Oprița și Thea Olteanu. Ediția centenară Enescu și hora razelor de soare este, așa cum îi spune și numele, o ediție specială, realizată cu ocazia împlinirii a 100 de ani de la Marea Unire. Cartea are în plus o minunată poveste, Dor de doină, un titlu care unește două dintre cele mai frumoase cuvinte din limba română, dor și doină, iar toate cărțile din serie au ilustrații suplimentare, sugestii muzicale și jocuri distractive pentru cei mici.

Primele trei volume sunt la precomandă pe nemira.ro și toate comenzile făcute în perioada 30 iulie și 15 august vor fi însoțite de autograful autoarei. Cărțile vor intra în librării la începutul lunii septembrie.

Colecţia Poveşti din Pădurea Muzicală este o serie de poveşti pentru copii scrise de Cristina Andone, ale căror personaje principale sunt cei mai mari compozitori ai lumii. Cărţile, ilustrate într-un stil original, deja recunoscut printre părinți și copii, de Adriana Gheorghe, Sebastian Opriţa şi Thea Olteanu, îi vor împrieteni pe copii cu muzica clasică, oferindu-le, într-un mod accesibil, informații esențiale pentru cultura lor generală.

Am vrut să cobor muzica clasică de pe piedestalul aurit al culturii înalte. Să o curăț de praful snobismului, al extazului mimat. Să o democratizez. Să o aduc într-o zonă a firescului, direct pe raftul cu jucării. Am pornit de la ideea că muzica are personalitate; exact acest caracter e ceea ce un copil poate recunoaște spontan, ca pe un brand obișnuit. După câțiva ani de cercetare, am conturat o metodă numită „Audit de Brand Muzical“, pe care am cernut-o în povești prietenoase, cu miez”, a declarat Cristina Andone.

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton