Homepage  / Știri

Povești, personaje, emoții – TLC lansează o nouă campanie de brand

Povești, personaje, emoții - TLC lansează o nouă campanie de brand

de Redactia Tvmania

TLC, televiziunea pentru femei din portofoliul Discovery, lansează o nouă campanie de brand la nivel pan-regional adresată în special generaţiei Millennials. Pornind de la cele două valori de bază ale TLC, surpriza și emoția, campania aduce în prim plan emisiuni definitorii, ce prezintă povești de viață uimitoare, spuse dintr-o perspectivă neașteptată. Având la bază conceptul „OMG with ❤” (OMG with Heart), TLC se reinventează, punând în centrul noii sale campanii de comunicare emoticoanele, un limbaj îndrăgit de publicul tânăr, care este extrem de activ şi de creativ pe reţelele de socializare.

_Regele cofetarilor

Element central al culturii pop, emoticoanele sunt folosite în mod universal pentru a transmite emoții și sentimente. TLC se bazează pe forța acestor simboluri pentru a se conecta cu publicul său prin intermediul programelor și nu numai.

“Ideea acestui rebranding a fost de a ajuta la poziționarea TLC în rândul unui public care este în mod natural atras de programele noastre. Prin folosirea emoticoanelor, am vrut să subliniem diversitatea trăirilor pe care emisiunile TLC le stârnesc: sunt momente de șoc și de uimire, dar și de emoție reală, de la empatie până la entuziasm și de la familiaritate până la dragoste. Poveștile spuse în programele TLC au în mijlocul lor personaje reale, cu care te poți identifica la anumite nivele, dar care sunt puse în situații greu de imaginat. Cu alte cuvinte, OMG + ❤”, a spus Ada Roseti, Director de Programe pentru Discovery Europa Centrală şi de Est.

Logo TLC

Campania include o serie de elemente creative: un spot dedicat, bumpere și promo-uri on air, dar și elemente outdoor și digitale, ce reflectă spiritul jucăuș, curajos și pozitiv al TLC. De asemenea, fanii îşi vor putea exprima emoţiile faţă de anumite momente speciale din emisiunile TLC prin intermediul unui generator de meme online.

Alături de un logo nou şi o paletă de culori vibrante, campania include o nouă grilă de programe pe diverse teme: nunți, arta culinară, familie, subiecte medicale, transformări corporale impresionante și întâlnirile romantice în contexte speciale.

 

Iată câteva dintre programele emblematice, incluse în această campanie, pe care telespectatorii le vor putea urmări pe TLC:

Regele bucatarilor_vizual campanie

  • „Regele cofetarilor” (sezonul 8) – începând din 11 mai, în fiecare miercuri, de la ora 21.00

În sezonul 8 al seriei, clanul Valastro va pregăti unele dintre cele mai uimitoare torturi pe care le-a făcut vreodată, lucrând umăr la umăr ca să-și satisfacă clienții celebri din întreaga lume. Ei primesc comenzi pentru unele dintre cele mai năstrușnice torturi imaginabile, printre care un memorabil tort în formă de castel de nisip, unul ca o jachetă de motociclist și chiar un tort special pentru Președintele Germaniei. Echipa se pregătește pentru tot felul de sărbători internaționale și ocazii speciale, între care Oktoberfest, pentru care lucrează la un tort unicat, inspirat de bere, dar și o sărbătoare a recoltei, în cadrul căreia un tort impunător va da semnalul de începere a sezonului de toamnă. De la un tort cu personaje din basme până la unul ca un pian în mărime naturală, Buddy și echipa lui sunt ocupați până peste cap.

Ma simt bine in pielea mea_vizual campanie

  • „Mă simt bine în pielea mea” (sezonul 1) – începând din 15 mai, în fiecare duminică, de la ora 22.00

Seria umărește îndeaproape persoane care au slăbit enorm și vor suferi noi intervenții chirurgicale ample, pentru a li se înlătura kilograme întregi de piele în exces. Unii dintre ei au deja abdomenul perfect modelat, însă mușchii le rămân ascunși sub mormane de piele flască și mulți spun că asta îi face să se simtă chiar mai prost decât atunci când erau obezi. Folosind tehnologii de ultimă oră și metode chirurgicale de reconstrucție a țesuturilor, chirurgi cu experiență vor îndepărta cantități uriașe de piele în exces, completând astfel aceste transformări corporale uimitoare. Dezvăluirea rezultatelor finale nu va schimba doar imaginea de sine a fiecărui subiect, ci le va schimba viața pentru totdeauna.

Doi la un milion_vizual campanie

  • „Doi la un milion” (sezonul 1) – începând din 5 iunie, în fiecare duminică, de la ora 21.00

În fiecare episod din noua serie TLC, două persoane care suferă de aceleași probleme medicale extrem de rare petrec împreună o săptămână în care împart momente dificile și victorii incredibile, vizitând medici celebri în toată lumea și aflând răspunsuri importante. Acest program urmărește itinerariul plin de forță al celor care trăiesc apăsați de unele dintre cele mai neobișnuite probleme medicale existente, oferind o perspectivă unică asupra vieții acestor oameni extraordinari, între care se creează legături inimaginabile.

Tata singur, caut iubirea_vizual campanie

  • „Tată singur, caut iubirea” (sezonul 1) – începând din 13 iunie, în fiecare luni, de la ora 21.00

Seria urmărește cinci tați singuri, care fac mari eforturi ca să-și crească pe cont propriu copiii. Luptând să le ofere o viață ideală fiilor și fiicelor lor, acești bărbați simt totuși că din familia lor lipsește un element esențial. Tați devotați, ei își doresc să găsească o femeie care să-i iubească nu numai pe ei, ci și pe copiii lor. Intră astfel în scenă cinci femei care nu au copii, dar vor să trăiască ”fericite până la adânci bătrâneți” alături de un bărbat grijuliu și responsabil. Cele cinci doamne nu caută doar iubirea în cuplu, ci își doresc sincer să devină și mame, însă niciuna nu a avut această șansă până acum. Acești tați singuri și femeile din viețile lor au avut până acum mai multe întâlniri la telefon, pe video chat, prin sms-uri sau pe e-mail și acum consideră că au găsit persoana potrivită. Însă niciunii dintre ei nu s-au văzut încă în persoană.

 

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton