Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri / Televiziune

Postul Paramount se închide, fiind înlocuit din ianuarie 2021 de canalul pentru adolescenți TeenNick

de Redactia Tvmania

ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est anunță într-un comunicat lansarea televiziunii TeenNick, cu o grilă dedicată exclusiv adolescenților. Printre programele difuzate se numără seriale populare de comedie, precum  iCarly, The Thundermans, Noobees, I am Frankie, School of Rock, Victorious și multe altele.

TeenNick va fi disponibil pentru clienții marilor operatori de televiziune din 12 ianuarie 2021 și va înlocui postul de filme Paramount România.

La începutul lui 2021, ViacomCBS, un operator important de programe pentru copii, va lansa în România un nou brand de televiziune pentru adolescenți.

TeenNick este cel mai nou membru al familiei de televiziuni Nickelodeon, operate de ViacomCBS, și se adresează în special adolescenților între 12 și 16 ani. TeenNick vine în  completarea programului oferit de Nickelodeon, Nick Jr. și NickToons, concentrându-se pe seriale de acțiune, comedie și dramă pentru adolescenți, produse de Nickelodeon. TeenNick va difuza unele dintre cele mai populare seriale pentru copii precum iCarly, The Thundermans, Noobees, I am Frankie, School of Rock, Victorious și multe altele.

În procesul de reajustare a  portofoliului, ViacomCBS transformă Paramount România în TeenNick și pune această nouă televiziune la dispoziția distribuitorilor, continuă comunicatul. Introducerea TeenNick pe piață va reprezenta înlocuirea treptată a canalului Paramount Channel. Dar, din 31 ianuarie 2021, filmele de pe acest post vor putea fi vizionate în continuare, în fiecare duminică  de la ora 15.00, pe Comedy Central și Comedy Central HD.

„Observăm o tendință de creștere constantă a popularității televiziunilor noastre pentru copii. De aceea, suntem foarte încântați să adăugăm TeenNick în familia de branduri Nick, care se numără deja printre cele mai vizionate portofolii de programe pentru copii din România. TeenNick oferă conținut specific pentru adolescenți, care lipsește din mixul actual de pe piață și pe care cei mai tineri îl vor îndrăgi cu siguranță, alături de toate serialele și personajele lor preferate”, a declarat Gábor Harsányi, VP, General Manager al ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est.

Prin reajustarea portofoliului nostru pentru a satisface mai bine nevoile publicului, transformăm Comedy Central într-o televiziune axată pe divertisment la nivel premium, care se adresează unei audiențe mai largi, difuzând în continuare cele mai haioase producții de comedie”, completează Gábor Harsányi.

PE ACELAȘI SUBIECT
Urmărește-ne pe Google News
 
 
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te