Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Poza tvmania   Digital Metrics

(P) Top 3 motive pentru care firma ta are nevoie de SEO

19 March 2020

În trecut clienții căutau în Pagini Aurii numărul de telefon al companiilor locale care ofereau bunurile și serviciile de care aveau nevoie. În ultimii ani, dezvoltarea tehnologiei a făcut că publicația Pagini Aurii să fie aproape în totalitate învechită, iar motoarele de căutare de pe Internet i-au luat locul. Obiceiurile de cumpărături online ale consumatorilor sunt în continuă schimbare și evoluție, însă un lucru de care putem fi siguri este că motoarele de căutare joacă un rol proeminent în obiceiurile noastre moderne de cumpărături.

Un studiu a dezvăluit că peste 60% dintre consumatorii care folosesc Google vor face clic pe unul dintre primele trei rezultate ale căutării și vor ignoră restul site-urilor. Ideea de baza este că firma dvs. trebuie să se situeze în top, sau clienții dvs. vor merge în altă parte. Din fericire, există o modalitate de a va asigura poziția în topul rezultatelor Google iar asta se numește optimizarea motoarelor de căutare sau SEO. Dacă nu ați investit deja în SEO, iată trei dintre motivele principale pentru care afacerea dvs. ar trebui să o facă:

  1. Funcționează.

Unii proprietari de afaceri văd SEO că pe o tendința de marketing, și nu o necesitate, dar realitatea este că firmele care au succes investesc mult timp și energie în tehnici SEO. Utilizarea de servicii seo profesionale de optimizare a motoarelor de căutare nu numai că va va ajută să creșteți în clasamentele de căutare Google, dar va atrage un flux constant de trafic către site-ul dvs. web. Desigur, nu ne putem aștepta că tehnicile SEO să rămână întotdeauna aceleași, pentru că multe practici s-au schimbat și au evoluat de-a lungul timpului, dar fundamentul de baza este același că în urmă cu peste un deceniu.

  1. Majoritatea clienților fac o mulțime de cercetări înainte de a face o achiziție.

Peste 70% din toți consumatorii verifică companiile online înainte de a apela la serviciile sau produsele lor. Pe baza acestor statistici, un simplu site web funcțional nu mai este suficient! Este posibil să aveți cel mai bun site web pe Internet, dar dacă potențialii clienți nu va pot găși ușor pe Google, veți ajunge să pierdeți clienți. O parte din strategiile SEO nu numai că îmbunătățesc vizibilitatea afacerii dvs., ci oferă conținut relevant în mod regulat clienților. Rețineți că vizitatorii site-ului dvs. sunt mai susceptibili să devină clienți pe tot parcursul vieții, dacă site-ul dvs. web nu este optimizat corespunzător.

  1. Firmele mici au cel mai mult nevoie de SEO.

Dispozitivele mobile permit persoanelor să găsească firme de care au nevoie, indiferent de locul în care se află. Cele mai multe căutări Google sunt efectuate de pe un smartphone sau tabletă și asta echivalează cu până la 100 de miliarde de căutări lunare. În plus, statisticile au subliniat, de asemenea, că majoritatea consumatorilor analizează rezultatele căutării localizate atunci când utilizează motoarele de căutare. Proprietarii de firme care își fac timp pentru a-și optimiza site-urile web pentru SEO local se pot conecta instantaneu cu potențialii clienți din zona și pot, astfel, să depășească firmele concurente.

 

Citește și
Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare