Homepage  / Advertorial

(P) Portofoliul de clienți, un indicator de performanță pentru o agenție SEO

(P) Portofoliul de clienți, un indicator de performanță pentru o agenție SEO

de Redactia Tvmania

Search Engine Optimization – prescurtat SEO – presupune optimizarea magazinelor online și a website-urilor de prezentare (zona de servicii) pentru motoarele de căutare; în special, Google. 

Google reprezintă cel mai mare motor de căutare la nivel global, astfel încât acesta a devenit, în principiu, apanajul de activitate pentru orice agenție SEO la ora actuală. 

În Statele Unite ale Americii, Google însumează peste 67% dintre căutările efectuate pe desktop și aproximativ 83% dintre căutările realizate pe dispozitive mobile. În Europa, poziția motorului Google este chiar și mai dominantă, deținând o cotă de piață de peste 90%. Drept urmare, în ultimii ani, noțiunea de motor de căutare a ajuns să fie asociată pur și simplu cu Google.

Așadar, revenind la sfera de activitate specifică pentru o agenție SEO, procesul de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare are drept scop ca Google să afișeze oferta brandului respectiv în prima pagina a rezultatelor sale (SERPs). Acest lucru survine în urma unei căutări specifice efectuate de către utilizator pentru o anumită expresie de căutare ce reprezintă, practic, intenția sa de cumpărare.

Această tehnică de e-marketing stimulează, cu alte cuvinte, traficul organic. În consecință, serviciile oferite de o agentie SEO de top au potențialul de a crește, pe termen lung, rata de conversie (numărul tranzacțiilor încheiate pe site între utilizatorul de Internet, devenit client, și vânzătorul online).

Pentru a ajunge la această performanță, însă, este nevoie să colaborezi cu adevărați profesioniști. Și, pentru că cererea pentru astfel de servicii este în continuă creștere în rândul antreprenorilor online, iar ofertele sunt variate, portofoliul de clienți poate indica dacă o agenție este sau nu suficient de avizată și profesionistă în domeniul său de activitate.

Spre exemplu, iAgency.ro, agenție de marketing online cu servicii integrate, care activează cu succes pe piața din România încă din anul 2008, deține un portofoliu de clienți destul de vast și diversificat de-a lungul timpului.

Iată doar câțiva dintre foștii sau actualii clienți ai acestei agenții, care și-au pus încrederea în profesionalismul specialiștilor de aici, obținând rezultate remarcabile pe durata contractului:

  • Provident Financial Romania
  • Paralela 45
  • Studio 20
  • Sanador
  • Get’s Bet
  • Christian Tour
  • Fresco Expert
  • Clinicile Dr. Leahu
  • Melkior Professional
  • LegalizeIt
  • Keez.ro
  • Dental Excellence
  • BeiCeVrei
  • Polti
  • OfficeClass
  • Retargeting
  • Roviniete.ro
  • OctoFrost
  • Veloteca
  • Bogas
  • Floria
  • DC News
  • El Vila
  • Favi
  • Balisarda
  • TotalSoft

Toată această pleiadă de branduri, mai mult sau mai puțin sonore, mai mici sau mai mari, locale, naționale sau chiar cu adresabilitate internațională, demonstrează expertiza de care dispune această agenție SEO pentru o largă paletă de tipuri de business (domenii de activitate).

În ceea ce privește serviciile oferite, acestea constau în:

  • Optimizare SEO
  • Web design
  • Campanii Google Ads și PPC
  • Consultanță SEO și de business
  • Promovare Social Media
  • Search Engine Marketing (SEM)
  • Copywriting etc.

Așadar, dacă îți dorești să colaborezi cu o agenție SEO de top, pentru un proiect mai amplu, dar și de scurtă durată, ia în considerare inclusiv acești factori: portofoliul de clienți (cine o recomandă) și expertiza / serviciile integrate (ce o recomandă).

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton