Ceea ce definește imaginea Remy este emblema care iese în evidență pe fiecare sticlă – centaurul. Acest simbol provenit din Antichitatea grecească, pe jumătate om, pe jumătate cal, încununează faimosul coniac încă din 1870.
Precum centaurul, acest brand este ancorat cu fermitate în pământ, însă tinde spre lumea ideală, fantastică, deasupra norilor. Sofisticat, elegant și galant, Remy Martin reușește să spună o poveste personală, individuală și subiectivă la fiecare degustare.
Ceea ce este cu totul și cu totul remarcabil la acest brand este faptul că într-o junglă a corporațiilor, în care marile firme obișnuiesc să le acapareze fără drept de apel pe cele mici, afacerea Remy Martin a rămas una de familie.
Acest lucru s-a datorat unui orizont comun de așteptare și unui set de valori împărtășit de toți cei care au ajuns la conducerea business-ului. Mândria, profesionalismul și tăria de caracter sunt doar câteva dintre calitățile de care au dat dovadă liderii afacerii și care au întărit imperiul Martin.
Antreprenorul care a început afacerea este și cel care a dat numele brandului. Acest lucru se întâmpla în anul 1724. Ca orice business, totul a început la scară mică și s-a dezvoltat pas cu pas.
În 2016, compania a reușit să vândă peste două milioane de sticle ce poartă emblema centaurului. Deși realizările sunt incredibile, via din care se produce extravagantul coniac se întinde numai pe câteva sute de hectare. În spatele succesului stau o multitudine de alianțe și parteneriate.
Afacerea s-a transmis din tată în fiu și, deși cifra de afaceri a crescut de mii de ori de-a lungul timpului, implicând creșterea numărului de angajați, descendenții lui Remy Martin dețin, în continuare, controlul business-ului.
În lumea coniacului, există 4 mari companii care dețin peste 85% din comerțul mondial cu această băutură. Ceea ce face brandul patronat de imaginea centaurului să fie în acest top este calitatea imbatabilă a soiurilor de struguri folosite. Vița de vie folosită în obținerea coniacului Martin se află în inima regiunii Champagne, din Franța.
Deși rădăcinile coniacului Remy Martin sunt înfipte în timp de 300 de ani, ceea ce face brandul viu și astăzi este ancorarea în prezent. Strategia de marketing vizează, în primul rând, milenialii (generațiile născute în jurul anilor ’90). Ceea ce diferențiază această marcă este canalul de comunicare pe care reușește să îl creeze cu tânăra generație. Campania de marketing nu se limitează doar la postări pe rețelele de social media, ci stabilește parteneriate cu marile case de producție muzicală și se regăsește pe lista sponsorilor premiilor Grammy.
Cu toate că Remy Martin este un brand de lux, el nu se adresează unui grup țintă exclusivist. Calitatea este cea care plasează acest coniac în topul celor mai populare băuturi din lume.
Ceea ce a contat întotdeauna pentru conducătorii acestei afaceri a fost obținerea unui coniac superior. Prin urmare, acest cumul de factori transformă Remy Martin într-o băutură premium, recunoscută oriunde pe glob. Comand-o din magazinul online beicevrei.ro și experimentează gustul suprem! Cheers!