; s
Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Tvmania.ro tricouri misto.ro

(P) Cele mai bune motive pentru a oferi cadouri personalizate angajaților și clienților!

22 July 2021

Oferirea de cadouri corporative este o modalitate bună de a-ți arăta recunoștința față de angajații tăi. Este, de asemenea, o modalitate eficientă de a mulțumi clienților pentru loialitatea lor. Cadoul de oferit este și mai impactant atunci când este personalizat. Vom vedea în cele ce urmează câteva motive bune pentru care poți oferi un cadou personalizat angajaților, dar și clienților companiei, și câteva idei bune de cadouri.

Atragi clienți noi

Indiferent dacă intenționezi să începi o afacere sau ai deja una recunoscută, trebuie să cauți continuu clienți noi. Procedând astfel, îți vei putea spori vizibilitatea față de un public mai larg. De fapt, oferind cadouri personalizate care reflectă afacerea pe care o conduci, nu numai că îți păstrezi clienții, ci îi atragi și pe alții. Acesta este motivul pentru care trebuie să faci tot ce poți pentru ca această personalizare să aibă succes. Desigur, acest lucru necesită alegerea obiectelor de calitate pe care vei imprimă informații specifice pentru ca ceilalți să îți identifice afacerea. Poți adăuga într-adevăr sigla, detaliile companiei sau numele destinatarului. Acesta este un exemplu perfect de personalizare care poate uimi mai mult decât crezi.

Păstrezi angajații și clienții

În timp ce cadourile corporative sunt folosite pentru a atrage noi clienți, ele contribuie, de asemenea, la păstrarea acestora. Adică, îi convingi să îți aleagă întotdeauna serviciile, păstrând în același timp încrederea în afacerea ta. Și există o mulțime de oportunități pentru a oferi aceste cadouri. La fel ca sezonul de sărbători, poți alege un moment aleatoriu, dar important pentru a face acest lucru. Acest lucru ar putea fi la aniversarea fondării companiei, pentru a marca aniversarea unei colaborări de succes sau pentru a atrage atenția unui client cu privire la lansarea unui nou produs. Poate fi și în timpul unui anumit eveniment care îl privește personal unul dintre angajații tăi. Toate oportunitățile sunt bune pentru fidelizarea clienților, dar și a angajaților.

Menții relații profesionale plăcute

Trebuie amintit că oferirea de cadouri personalizate angajaților tăi este mai presus de toate o strategie de comunicare care contribuie foarte mult la vizibilitatea companiei tale. Aceasta se numește marketing de obiecte. Acest lucru va face că angajații tăi să fie primii promotori ai mărcii și serviciilor pe care le oferi. Pentru a-i stimula, pentru a crea o atmosferă mai plăcută la locul de muncă sau pentru a marca un anumit eveniment, nu este nimic mai bun decât să le arăți recunoștința ta printr-un obiect personalizat și reprezentativ. Și dacă nu știi de unde să alegi astfel de obiecte, ce ar fi să încerci aici: https://www.tricouri-misto.ro/cadouri-personalizate/.

Remarcă-te față de competiție în timpul unui eveniment

Există multe evenimente în timpul cărora va trebui să împărtășești un spațiu cu concurenții tăi direcți. În astfel de ocazii, cadourile personalizate îți permit să te distingi și să te remarci cu adevărat. Procedând astfel, potențialii clienți nu vor ezita să vină la standul tău. Cu toate acestea, pentru ca acest lucru să aibă succes, fa că aceste cadouri să fie captivante și atrăgătoare. Acesta este, de asemenea, un sfat bun pentru comunicarea indirectă a succesului afacerii tale.

Îți recompensezi echipele și angajații

În calitate de șef sau manager, angajații sau membrii echipei tale joacă un rol esențial în succesul proiectelor tale. Astfel, cu cât îi poți motiva mai mult, cu atât vor avea performanțe mai mari. Pentru a face acest lucru, trebuie să îi sprijini, să le arăți că sunt importanți și să îi recompensezi. A le oferi un cadou personalizat cu o anumită ocazie este, prin urmare, o alegere excelentă care îi va face foarte fericiți. Această este o practică din ce în ce mai frecventă atât în companiile mari, cât și în cele mici. Angajații sunt principalele puncte forte ale unei companii, așa că ai grijă de ei!

Oferirea unui cadou personalizat angajaților și clienților va îmbunătăți vizibilitatea și va consolida imaginea de marcă. Tot ce trebuie să faci este să găsești elemente originale și mesaje unice care să aibă impact asupra destinatarilor.

Să vedem și câteva idei de cadouri personalizate ce pot fi oferite clienților și angajaților:

Tricouri personalizate

Tricourile personalizate sunt cadouri excelente pentru angajați, dar și pentru clienți. Poți imprima pe ele lucruri legate de companie, logo-ul sau, dacă vorbim despre angajați, poți pune o poză de grup sau ceva reprezentativ pentru ei.

Căni personalizate

Cănile sunt utile tuturor. Cu toții bem cafea, ceai sau apă măcar. Așa că o cană este acel obiect ce nu trebuie să ne lipsească de pe birou. Și de ce să nu le oferi angajaților și clienților căni personalizate? Să nu mai spunem că pentru clienți, o cană cu logo-ul companiei va fi o modalitate de marketing grozavă. De ce? Vor avea, toată ziua, pe birou, numele firmei tale!

Coșuri cu bunătăți

Un alt clasic, coșurile cu bunătăți, sunt, de asemenea, foarte râvnite atât la sărbătorile de la sfârșitul anului, cât și cu alte ocazii speciale. Aceste coșuri alcătuite din diferite delicatese sau specialități culinare locale sunt întotdeauna plăcute de primit. În plus, există adesea posibilitatea combinării acestora cu diferite alte produse personalizate. De exemplu, dacă oferi un coș ce conține și pachete de cafea sau cappuccino, ce ar fi să adaugi și o cană personalizată? Astfel, cadoul va fi mult mai interesant și va fi și o strategie deosebită de publicitate.

Prin urmare, este o idee bună să recompensezi angajații sau clienții cu produse personalizate. Acest lucru este extrem de important pentru fidelizarea lor și pentru a-ți face publicitate. Cadourile personalizate oferite clienților, colaboratorilor și angajaților sunt acel element win-win' important pentru succesul companiei tale!

Citește și
Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare