Celebra realizatoare TV americană Oprah Winfrey (56 de ani) va încerca să recreeze succesul formatului său de după-amiază – unul dintre cele mai de succes talkshow-uri din istorie – cu o emisiune de seară pe care o va găzdui din mai multe locuri de pe întreg globul, relatează Reuters.
Vedeta şi al său „The Oprah Winfrey Show” îşi vor înceta dominaţia asupra pieţei TV americane după 25 de ani, în septembrie 2011, iar noua emisiune va avea premiera tot anul viitor. Aceasta va fi difuzată pe propria reţea de televiziune Oprah Winfrey Network (OWN), care va debuta la 1 ianuarie 2011.
Show-ul, numit „Oprah’s Next Chapter” („Următorul capitol al lui Oprah”, n.r.), o va purta pe prezentatoarea de culoare în diferite ţări ale lumii, printre care India şi China, au mai dezvăluit purtătorii de cuvânt ai OWN – o reţea TV prin cablu înfiinţată în parteneriat cu Discovery Communications.
Programarea şi alte detalii despre emisiunea sa din prime-time nu au fost finalizate, dar e probabil ca aceasta să fie difuzată de două sau trei ori pe săptămână, urmând să debuteze la finele anului viitor.
În cadrul ei, Winfrey va realiza interviuri cu tot felul de persoane publice din ţările care o vor găzdui, de la celebrităţi la politicieni şi oameni de televiziune.
Reality-show cu Shania Twain
Noul proiect al lui Oprah e unul dintre cele cinci programe anunţate în viitoarea grilă a OWN. Printre acestea se mai numără un reality-show despre cântăreaţa country Shania Twain şi un format artistic unde vor apărea vedeta ca Lady Gaga şi regizorul blockbuster-ului „Avatar”, James Cameron.
Reţeaua OWN va transmite 24 de ore din 24 şi va fi recepţionată în aproximativ 70 de milioane de case doar în SUA. Ea va înlocui postul Discovery Health Channel în grilele operatorilor de cablu şi satelit din toată lumea, din cauza audienţelor sub aşteptări. Încă nu au fost anunţate detaliile privind distribuţia în România a noii televiziuni.
Talkshow de legendă
Oprah a anunţat în noiembrie, în cadrul celebrului „The Oprah Winfrey Show”, că va pune punct popularului său format de după-amiază pentru că aşa „simte că e bine”. Emisiunea a doborât recorduri de audienţă, fiind transmisă de postul american ABC de la studiourile sale din Chicago în peste 140 de ţări din toată lumea.
În cei 25 de ani de existenţă, show-ul lui Oprah a devenit una dintre cele mai profitabile emisiuni de pe piaţa TV la nivel global, ajutând-o pe prezentatoare să agonisească o avere estimată de Forbes la 2,3 miliarde de dolari.