Daca Gigi Becali a reusit sa-si innoiasca garajul cu un Maybach in toata splendoarea lui, un lucru a devenit cert: cu banii necesari, nimic nu te mai opreste sa-ti iei masina pe care ti-o doresti. Indiferent daca e vorba de limuzine impozante lansate de Mercedes-Benz sau Rolls Royce, ori supersportive cu sigle Ferrari, Porsche, Lamborghini si chiar Bentley pe capota, astfel de prezente exotice de pe carosabil au ajuns, incet, incet, sa nu mai surprinda pe nimeni. Totusi, dincolo de fotbalisti, manageri de cluburi si cantareti autohtoni, industria auto si-a pastrat cateva nume la fel ed impunatoare, special pentru cunoscatori si colectionarii de masini rare. O loja cu adevarat exclusivista, limitata, mai presus de puterea banilor, de un renume mai putin strident si editiile in serii restranse, ori fabricate numai la comanda. Wyclef Jean si-a impodobit garajul dominat de Hummer-ul H2 modificat si un superb McLaren F1, cu un Pagani Zonda autentic. Jay Leno prefera sa inlocuiasca senzatiile savurate la viteza maxima in McLaren-ul sau SLR, cu suprematia traita la volanul unui Donkervoort D8 180. Si o multime de alte vedete hollywoodiene, in frunte cu Nicolas Cage, chiar si-au vandut piesele de epoca pentru a se bucura de senzatiile date de cel mai nou vis America pe patru roti: Saleen S7 Twin Turbo.