Așa arată în cifre Noaptea Devoratorilor de Publicitate, ajunsă în 2014 la cea de a 19-a ediție, mai intensă, mai autentică și mai antrenantă ca oricând!
Cinefilul Jean-Marie Boursicot avea doar 3 ani când s-a îndrăgostit iremediabil de tot ce înseamnă cinematografie. La vârsta de 28 de ani, în anul 1981, a imaginat și creat conceptul numit „Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, un eveniment care a ajuns să cucerească sute de mii de oameni din lumea întreagă, de la Vladivostok și New York, până la Praga, Singapore, Insulele Mauritius, Hong Kong sau Sydney. Boursicot a ajuns în Cartea Recordurilor pentru colecția sa de 700.000 de filme publicitare, ce crește constant cu câte 10.000-20.000 de clipuri în fiecare an.
Peste 40 de țări și 300.000 de „devoratori” de pretutindeni sărbătoresc an de an într-o atmosferă unică arta de a face publicitate, de a transmite un mesaj, de a trezi emoții autentice și de a deschide o fereastră către lumea întreagă.
De ce se reunesc anual sute de mii de fani ai “Noptii Devoratorilor de Publicitate” pentru 7 ore de program interactiv? Pentru că experiența înseamnă reclame cu adevărat bune, muzică ce trezește simțurile și surprize neașteptate mereu pe placul publicului.
“Imi plac reclamele spectaculoase, distractive, cu situații imprevizibile, momente care te mișcă și actorii atipici. Acest eveniment nu este o lecție de marketing, este un moment cinematografic nemaipomenit de care trebuie să te bucuri!”, spunea Boursicot.
Șirul momentelor memorabile se pierde ușor la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2014, pe data de 7 noiembrie, la Sala Polivalentă.