Începând de sâmbătă, Minimax va avea o nouă imagine; atât logo-ul cât şi cunoscutele personaje ale postului vor fi proiectate 3D, iar difuzarea canalului TV se va efectua în format 16:9.
Noua înfăţişare începe cu o campanie naţională, prin intermediul căreia Minimax îi învaţă pe copii să recicleze.
Minimax lansează un concurs de reciclare pentru copii
Concomitent cu actualizarea imaginii postului, ia startul un concurs ce antrenează creativitatea celor mici. Aceștia sunt invitati să dea viață personajelor Mini, Max, Cuțulache și Pisicuța, construindu-le din materiale reciclabile.
Odată realizate, copiii, părinții sau profesorii vor trimite o poză cu lucrarea lor pe adresa www.facebook.com/minimaxromania. Câștigătorii vor fi aleși dintre cei care vor strânge cele mai multe like-uri și vor avea cele mai creative și complexe lucrări.
Premiile oferite constau în 50 de biciclete, 80 de enciclopedii și 75 de soft-uri educaționale. Cea mai bună lucrare realizată are șansa de a câștiga premiul special – o vizită a celor patru personaje Minimax la școala sau gradinița câștigătorului.
Campania se desfășoară în perioada 23 martie – 5 mai, în școlile primare și grădinițele din țară.
În prezent, Minimax poate fi urmărit de peste 4 milioane de abonați în România, în rețelele RCS&RDS, UPC, Digital Cable Systems (DCS), Focus Sat dar și in rețelele majorității operatorilor de cablu regionali.