; s
Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Mihaela Radulescu

Mihaela Rădulescu revine la Pro TV. În ce emisiune o vom putea vedea din toamnă

28 June 2021

Masked Singer România se întoarce pe micile ecrane începând din această toamnă. Etapa de producție a show-ului de la PRO TV a început în această aprilie. 

12 vedete au intrat anul trecut în emisiunea fenoment mondial, produsă în peste 20 de țări, de pe 4 continente, și au reușit să-și țină ascunsă identitatea timp de opt săptămâni. Anul acesta, Masked Singer România revine la PRO TV cu un nou sezon mai intens, în care mai mult mai multe măști și cele mai neașteptate vedete din România vor impresiona prin abilitatea lor de a-i încurca pe detectivi și a-și ține adevărata identitate ascunsă. Cântăreți, actori, sportivi, influenceri sau oameni de afaceri – oricine se poate ascunde în costumele desprinse din poveștile cu personaje fantastice.

Mihaela Rădulescu se alătură emisiunii „Masked Singer România'

Se pare că după ce Horia Brenciu și Alex Bogdan au fost anunțati în rolul de detectivi pentru al doilea sezon „Masked Singer România', o nouă celebritate se va alătura emisiunii. Dacă în primul sezon detectivii erau: Codin Maticiuc, Ana Morodan, Inna și Horia Brenciu, se pare că în această toamnă componența se va schimba. 

Mihaela Rădulescu a postat pe Instagram o fotografie care indică faptul că se va alătura show-ului „Masked Singer'. În descrierea fotografiei vedeta a scris: 

„Secret mission (misiune secreta n.r) #coming soon #tv @protv_romania #work #yellowcode #brightside #cantwait'.

Acesta nu e primul proiect al vedeteli la Pro TV. Mihaela Rădulescu a făcut parte din juriul „Românii au talent' din 2014 până în 2018, iar din 2019 a prezentat emisiunea „Ferma' timp de două sezoane. 

Primul sezon „Masked Singer' un adevărat succes

Primul sezon al show-ului Masked Singer România, difuzat în toamna lui 2020 la Pro TV, a fost lider de audiență și a creat un adevărat fenomen în mediul online. Cele opt episoade au avut o medie de 7.1 puncte de rating și 22.5% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În mediul online, pe cea mai în vogă platformă a momentului, TikTok, producția a strâns aproape 1 milion de aprecieri și 110.000 de urmăritori.

Citește și
Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare