Critici duce la adresa lui Meghan Markle, după ce a rămas fără podcast
Jeremy Zimmer, directorul executiv al United Talent Agency (UTA), ar fi făcut aceste comentarii în timpul unei discuții despre podcasting și despre rolul celebrităților, în cadrul unui festival de publicitate din Cannes, Franța, potrivit site-ului Semafor.
Se pare că în interviu a adus-o în discuție pe Meghan Markle și rezilierea înțelegerii de 20 de milioane de dolari pe care ea și soțul ei, Prințul Harry, Ducele de Sussex, au semnat-o cu Spotify pentru ca firma lor Archewell în 2020 să producă podcasturi care să evidențieze și să ridice în slăvi diverse idei și voci.
„Se pare că Meghan Markle nu era un mare talent audio, sau neapărat orice fel de talent”, ar fi spus Zimmer. „Și, știi, doar pentru că ești faimos nu înseamnă că ești bun la ceva.”
Săptămâna trecută, Bill Simmons, fondatorul rețelei de podcasturi Ringer, pe care a vândut-o în 2020 către Spotify pentru 196 de milioane de dolari, i-a acuzat pe ducii de Sussex că sunt niște „escroci” într-un discurs plin de injurii pe propriul său podcast, potrivit The Guardian.
Spotify a renunțat la contractul pentru podcastul Archetypes după ce au fost realizate doar 12 episoade, care o prezentau pe Markle în conversații cu prieteni și celebrități, printre care Serena Williams, Mariah Carey și Trevor Noah.
Potrivit raportului Semafor, comentariile lui Zimmer, referindu-se la Casa de Windsor, casa regală britanică domnitoare care îi oferă numele de familie prințului Harry atunci când acesta nu își folosește titlurile, „reflectă noua înțelepciune convențională în podcasting. Afară sunt celebritățile de vârf și narațiunile audio cu buget mare. Noile talente audio sunt specifice pentru acest mediu și au mai multe în comun cu personalitățile de talk radio sau de televiziune decât cu Windsor.”
Citește și: