Homepage  / Vedete româneşti

Marina Nițoiu, tradiție de familie. „Să ne sărbătorim ziua de naștere în vacanță, pentru noi e cel mai frumos cadou”. EXCLUSIV

de Cătălina Matei,

De câțiva ani încoace, Marina Nițoiu își petrece ziua de naștere pe meleaguri străine. Anul acesta, prezentatoarea știrilor din sport de la Prima TV a ajuns în Tenerife alături de soțul ei, corespondentul Pro TV Daniel Nițoiu.

În familia Nițoiu, se pare că obiceiul de a-și petrece fiecare ziua de naștere într-o destinație în afara țării se respectă întocmai. Excepție făcând momentele în care aniversarea coincide cu evenimente importante de la locul de muncă.

Anul acesta, pe 28 martie, Marina Nițoiu a împlinit 34 de ani, iar destinația aleasă a fost fix pe placul ei: la mare, la soare, pe plaje de vis și cu drumeții pe creste montane. Prezentatoarea știrilor din sport de la Prima TV și soțul ei, corespondentul Pro TV Daniel Nițoiu, au ajuns în Tenerife.

Mai multe detalii aflăm chiar de la Marina Nițoiu!

Tocmai ce te-ai întors din Tenerife… un cadou de ziua ta, presupun. Cum ați ajuns, tu și soțul tău, la o astfel de tradiție?

Să ne sărbătorim ziua de naștere în vacanță, pentru noi e cel mai frumos cadou și cred că așa s-a născut această tradiție. Așa că, încercăm să ne organizăm concediul astfel încât să fim liberi de ziua noastră, să petrecem timp atât cu familia cât și într-o mică vacanță. Anul trecut, chiar de ziua mea, pe 28 martie, tricolorii au jucat cu Belarus pe Arena Națională în preliminariile Campionatului European 2024 și nici nu s-a pus problema să îmi iau concediu, mai ales că Prima TV a transmis meciul. Mi-am sărbătorit ziua de naștere la muncă, cu colegii, iar anul acesta mi-am luat revanșa și am sărbătorit și pentru anul trecut. (râde)

De obicei, cum alegeți destinațiile de vacanță? Dincolo de buget, presupun…

Asta e simplu. Vrem să vedem destinații în care n-am mai fost, să fie relativ aproape astfel încât zborul să nu fie prea lung și dacă este posibil să găsim și munte și mare în același loc, e perfect. De ziua mea mergem unde vreau eu, de ziua lui mergem unde își dorește el. Și așa, amândoi suntem mulțumiți, fiecare ajunge în locul visat. Și bugetul este important. Eu sunt foarte organizată și caut cu mult timp înainte cele mai bune oferte. Nu cumpăr totul odată. Sunt anumite zile și perioade în care găseșți bilete de avion la prețuri foarte bune și acela e momentul potrivit pentru a le cumpăra. Apoi mă ocup de cazare, de închirierea mașinii, bineînțeles din timp. Există oferte foarte bune și last minute și am încercat asta o dată acum câțiva ani. Seara am găsit oferta și a doua zi dimineața eram în aeroport.

marina-si-daniel-4Icon photoVEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 7

Revenind la Tenerife, care au fost cele mai interesante experiențe acolo?

E fascinantă destinația. Are de toate. Plaje cu nisip fin, auriu, negru, cu palmieri și apă liniștită sau din contră, plaje cu valuri mari ideale pentru sporturile de apă. Playa de Las Teresitas, locul în care m-am relaxat de ziua mea și Playa del Duque, locul din care am văzut cel mai frumos apus, mi-au rămas în suflet. Și zona de munte m-a cucerit instant. Peisajul este incredibil. Sunt anumite puncte în care te poți opri și admira de la înălțime oceanul sau poți urca atât de mult încât norii îți dau senzația că sunt la picioarele tale. Se formează ca o pătură albă de nori iar tu eșți deasupra ei. E minunat să vezi așa ceva.  Un alt loc care m-a impresionat a fost satul Masca. Cred că se numește așa pentru că te lasă mască peisajul pe care îl găseșți acolo. (râde)

Câteva căsuțe mici, din piatră, așezate pe o creastă de munte, înconjurate de palmieri și cactuși și cu o priveliște spectaculoasă spre ocean. Locul te cucerește imediat și te face să îți dorești să rămâi acolo. Mai în glumă, mai în serios, chiar m-am gândit pentru câteva clipe oare ce aș putea face să trăiesc acolo. Cam atât de frumos este încât îți vine să nu mai pleci. E un sat la care nu se ajunge ușor, nu degeaba i se mai spune și „satul pierdut”.

Drumul pe munte până acolo e amețitor, plin de curbe strânse. Ai ceva emoții când din sensul opus vine o altă mașină pentru că e atât de îngust drumul încât cu greu trec două mașini una pe lângă cealaltă. Aș zice că e un drum ideal de făcut cu motorul. Pe lângă priveliștea spectaculoasă cred că m-a cucerit și simplitatea locului. O altă experiență care m-a încântat și m-a făcut să mă bucur ca un copil a fost excursia pe ocean și momentul în care am văzut balene care înotau pe lângă barca noastră.

Foto: Instagram; arhiva personală

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA