În Franța, ”Lucy” se află în fruntea box office-ului cu peste 3 milioane de spectatori de la premiera din 6 august.
În Franța, ”Lucy” se află în fruntea box office-ului cu peste 3 milioane de spectatori de la premiera din 6 august.
Dar nici în restul lumii nu stă prea rău: cu 216 milioane de dolari, noul thriller al regizorului ”Marelui albastru” se răzbună pe cronicile dezastruoase pe care le-a avut. Onoarea și renumele lui Luc Besson au fost salvate. Succesul este mondial. În România, lungmetrajul a intrat pe marile ecrane pe 1 august și în weekend-ul de lansare a strâns nu mai puțin de 40.826 de spectatori, dublu față de următorul clasat.
Iar pe tsunami-ul succesului lui, au apărut deja profitorii: Frații Farrelly au parodiat afișul de la ”Lucy”. Continuarea filmului din 1995, ”Dumb and Dumber”, va intra în decembrie 2014 pe marile ecrane. Iar noul slogan de la ”Dumb and Dumber To” sună astfel: ”Majoritatea oamenilor folosesc 10% din capacitatea creierului lor. Imaginați-vă ce ați putea face cu 1%!”.