Modifica setarile cookie
Homepage  / Vedete / Vedete româneşti

Livia Graur, vacanță cu peripeții în Grecia. „Am crezut că nu vom mai ajunge acasă”

de Redactia Tvmania

Livia Graur a fost urmărită de ghinion în vacanța petrecută în Grecia. La plecarea spre insula Rodos a avut probleme de sănătate, iar la final, avionul a avut întârziere, iar hotelul în care au fost cazați a fost afectat de incendiile de vegetație, scrie click.ro.

După o lungă perioadă în care, din cauza restricțiilor, nu a putut pleca mai nicăieri în vacanță, iată că Livia Graur, alături de soțul și fetița lor, a plecat în Grecia, într-o binemeritată plimbare. Din păcate, vacanța lor a început cu stângul: fiica de aproape opt ani a vedetei de la Prima TV, Renata, s-a îmbolnăvit chiar înainte de plecare.

VEZI  GALERIA FOTOPOZA  1 / 6

La întoarcerea în România, Livia Graur a trecut, din nou, prin momente grele.

„Fusesem la munte, de unde a contactat, cel mai probabil, acel norovirus de care s-au plâns sute de turiști. Aveam avion dimineața, iar în seara dinainte Renata s-a simțit rău, cu vărsături până târziu în noapte. Credeam că nu mai plecăm.

Dar s-a liniștit într-un final, a dormit și până dimineața a fost bine. Astfel, am plecat. Din nefericire, la două zile distanță au început la mine simptomele, așa că o zi am pierdut-o în cameră”, ne-a povestit Livia Graur.

Cazați, pentru câteva ore, într-un hotel afectat de incendii

Livia Graur, soțul și micuța Renata s-au întors în aeroport și, după o lungă așteptare, au aflat că avionul nu mai poate decola decât în dimineața următoare.

„Cel mai greu moment, probabil și cel pe care nu-l vom uita vreodată, a fost întoarcerea. Am ales să mergem într-o destinație cu avionul tocmai pentru a evita timpul pierdut în cozi nesfârșite, la vamă, dar am dat din lac în puț. Și asta pentru că după ce ne-am urcat în avionul care urma să ne ducă acasă și am petrecut aproape o ora pe pistă, comandantul ne-a anunțat că ușa aeronavei a fost lovită în momentul încărcării bagajelor și că va trebui să coborâm, în așteptarea unui tehnician care să verifice situația”.

Iar surprizele neplăcute au continuat. Camera în care au fost cazați nu avea curent electric (avusese loc o pană de curent, cauzată de incendiile de vegetație, n.r.).

Sursa foto: Instagram

Astăzi la TV:

Urmărește-ne pe Google News

ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA