Homepage  / Știri

Jumătate din internauții români sunt îndrăgostiți

Jumătate din internauții români sunt îndrăgostiți

de Redactia Tvmania

Aproximativ  jumătate din utilizatorii români de internet sunt îndrăgostiți, în timp ce nu mai puțin de trei sferturi dintre ei se îndrăgostesc de persoane care au o situație materială similară cu a lor sau chiar mai precară, se arată într-un studiu realizat de GfK.

Studiul arată că mai mult de o treime dintre internauți s-au îndrăgostit la prima vedere, această tendință fiind întâlnită în special în cazul bărbaților

Peste 50% dintre repondenţi sunt îndrăgostiţi şi în prezent, iar persoana iubită poate fi întâlnită la serviciu, la şcoală sau printre prieteni, sau cel puţin aşa afirmă că au făcut 60% dintre cei chestionaţi.

Studiul GfK arată faptul că 19% dintre internauţi susţin că s-au întâlnit din întâmplare, cei mai mulţi dintre aceştia în cluburi sau la petreceri.

Utilizatorii de internet se îndrăgostesc din motive diverse, iar 33% pun pe primul plan legătura emoţională creată, pentru 19% este importantă personalitatea persoanei iubite, atenţia sau grija pe care i-o acordă (15%). Mai surprinzător este că numai 9% dintre respondenţi declară că este important aspectul fizic al persoanei de care se îndrăgostesc şi majoritatea dintre aceştia sunt bărbaţi.

Mai mult, pentru 79% dintre respondenţi, zicala “Dragostea durează 3 ani” nu este reală şi sunt convinşi că dragostea durează mai mult de atât, conform studiului, iar  odată cu înaintarea în vârstă sentimentul că sunt îndrăgostiţi îşi creşte longevitatea.

Utilizatorii români de internet  s-au îndrăgostit în medie de trei ori până acum, însă există şi un procent mic (5%) care susţin că nu s-au îndrăgostit niciodată.

Articolul complet poate fi vizionat în secţiunea Lifestyle de pe Capital.ro, portalul Ringier pentru ştiri economice şi financiare.

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton