Primul film al seriei „Jocurile foamei”, bazată pe trilogia de cărţi a lui Suzanne Collins, a pus în mişcare o maşinărie de marketing în valoare de 45 de milioane de dolari (în timp ce bugetul de filmări a fost de 80), scrie vulture.com.
Şi reclama a funcţionat: publicul s-a lăsat convins şi premiera cinematografică de pe 23 martie va aduce sigur venituri uriaşe în buzunarele echipei.
Astfel, studioul Lionsgate a dat gratuit 80.000 de postere cu Katniss (Jennifer Lawrence), Gale (Liam Hemsworth) şi Peeta (Josh Hutcherson), actorii au pozat pe coperta a 50 de reviste pentru a promova pelicula, 3.000 de reclame stradale au împânzit SUA, 8 milioane de persoane au văzut, doar în primele 24 de ore de la lansare, trailerul lansat în luna noiembrie, iar acum există o linie de ojă, un joc, un turneu naţional prin mall-uri şi se pregăteşte şi o carte de bucate.
Citește și:
FOTO: 5 detalii de culise despre „Jocurile foamei”