„House of Cards”, serialul Netflix lansat integral pe Internet pe 1 februarie are toate ingredientele unui produs revoluţionar, care poate schimba lumea serialelor TV.
Casa Albă e mai nou subiect de seriale (vezi „Scandal”, „Boss”, „Vicepreşedinta”, „1600 Penn” şi „House of Cards”). Dar cel din urmă (o adaptare a miniseriei britanice cu acelaşi titlu din 1990) iese din turmă prin elemente revoluţionare: e primul serial lansat pe Internet, toate cele 13 episoade au fost lansate o dată pe site-ul on-demand Netflix, decizia de cumpărare a fost luată în funcţie de ce indicau algoritmii de vizionare ai celor 33 de milioane de utilizatori ai acestuia şi e primul serial de David Fincher („Seven”, „Fight Club”, „Reţeaua de socializare”).
„Puterea e ca imobiliarele: amplasamentul e esenţial. Peste sute de ani, când vor privi imaginile acestea (cu investitura preşedintelui SUA – n.r.), pe cine vor vedea oamenii zâmbind la marginea cadrului?”, întreabă protagonistul în episodul-pilot.
El e Frank Underwood (Kevin Spacey, care e şi producător), liderul democrat majoritar al Camerei Reprezentanţilor din Congres.
Citeşte textul integral în revistă!