Heidi Klum și fiica sa, pictorial provocator de Crăciun
Heidi Klum (51 de ani) și fiica ei, Leni (20 de ani), colaborează de ceva timp ca ambasadoare ale unui renumit brand italian de lenjerie intimă. Cele două au mai pozat împreună în trecut, iar pentru cea mai recentă campanie dedicată sărbătorilor, au îmbrăcat lenjerie elegantă: roșie pentru Heidi și neagră pentru Leni.
Utilizatorii rețelelor sociale au reacționat critic la noile imagini publicate de Heidi Klum. „Ce mamă ar poza alături de fiica ei în lenjerie intimă?”, a comentat cineva pe Instagram.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 7
În urma reacțiilor, Heidi a decis să dezactiveze comentariile, o practică pe care a aplicat-o la mai multe dintre postările sale. Duo-ul mamă-fiică s-a confruntat cu critici similare și în octombrie, când Leni a publicat pe Instagram imagini dintr-o altă ședință foto în lenjerie intimă.
Leni Klum, pe numele complet Leni Olumi Klum, este fiica supermodelului Heidi Klum și a omului de afaceri italian Flavio Briatore, deși a fost crescută de fostul soț al lui Heidi, cântărețul Seal, care a adoptat-o oficial.
Heidi Klum are o avere fabuloasă
Născută pe 4 mai 2004, Leni a moștenit talentul mamei sale și a intrat în lumea modei, debutând pe podium și în reviste prestigioase la o vârstă fragedă. Prima ei apariție notabilă a fost pe coperta revistei Vogue Germania, alături de mama sa, la doar 16 ani.
Mama sa, Heidi, a devenit faimoasă la mijlocul anilor ’90, când a semnat un contract important cu Victoria’s Secret și a devenit unul dintre cei mai cunoscuți „îngeri” ai brandului. De asemenea, a apărut pe coperțile unor reviste de prestigiu precum Vogue, Elle și Sports Illustrated Swimsuit Issue.
În Germania, Heidi a preluat frâiele emisiunii Germany’s Next Top Model, ghidând generații de modele aspirante. De asemenea, din 2013, este una dintre figurile emblematice ale juriului America’s Got Talent, demonstrându-și abilitatea de a recunoaște și promova talente diverse.
Pe lângă modeling și televiziune, Heidi Klum a excelat și în lumea afacerilor. Are case proprii de modă, produse de înfrumusețare și parfumuri, devenind un adevărat brand în sine. Parteneriatele sale cu diverse companii globale au transformat-o într-una dintre cele mai bogate și influente femei din industrie, averea sa fiind una de peste 160 de milioane de dolari.
Sursă foto: Profimedia-Hepta
Citește și: