Diva Universal nu renunţă la seriile consacrate la Hallmark şi va aduce conţinut nou: serialele „Ofiţeri începători”, „Soţii de militari”, „Haven”, „Facing Kate”, „Shattered” şi reality-show-ul „Casnicele din Orange County”.
Diva Universal nu renunţă la seriile consacrate la Hallmark şi va aduce conţinut nou: serialele „Ofiţeri începători”, „Soţii de militari”, „Haven”, „Facing Kate”, „Shattered” şi reality-show-ul „Casnicele din Orange County”.
.
Începând din 3 octombrie, Hallmark Channel îşi schimbă numele în Diva Universal. Cele mai populare programe ale postului – „Mediumul” (sezonul 6 debutează pe 21 octombrie), „Lege şi ordine: Intenţii criminale”, „Fiicele lui McLeod”, „În mintea Ericăi”, „Soţia perfectă” etc – nu vor fi scoase din grilă.
În schimb, Diva International aduce seriale în premieră. Difuzarea lungmetrajelor „Blonda de la Drept” şi „Blonda de la Drept 2” cu Reese Witherspoon, din 3 octombrie, va fi urmată de premiera primelor două episoade din „Ofiţeri începători”. Producţia considerată „<> a serialelor poliţiste” a fost programată duminică, de la ora 21.00.
Printre noile serii de la Diva International se numără „Soţii de militari” (premiera pe 6 octombrie – postul va difuza câte două episoade în fiecare miercuri, de la 21.00) şi „Casnicele din Orange County” (reality-show-ul prezintă vieţile rezidenţilor privilegiaţi din comunitatea de elită a Californiei de Sud – din 9 octombrie, în fiecare sâmbătă şi duminică, de la 19.00).
„Toate programele importante de pe Hallmark vor continua pe Diva Universal, dar avem şi mult conţinut nou, exclusiv. Este o evoluţie a brandului”, a declarat Laxmi Hariharan, Marketing Director Europa Centrală şi de Est Universal Networks International.
.
Trei seriale noi în 2011
Pentru începutul lui 2011, Diva Universal a pregătit „Haven” (seria este bazată pe romanul „The Colorado Kid” al lui Stepehn King), „Facing Kate” („un fel de <> pentru tineri”, după cum consideră Laxmi Hariharan) şi „Shattered” (serialul poliţist este un melanj între „United States of Tara” şi „Minţi Criminale”).
Schimbarea de brand are ca scop adaptarea programelor postului la cerinţele femeii secolului XXI. Publicul ţintă Diva International este format din femeile cu vârste cuprinse între 25 şi 49 de ani.