Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

„Glee” şi „Family Guy” au cele mai mari taxe de publicitate

27 October 2011

Serialele americane „Glee', „Family Guy' şi „Doi bărbaţi şi jumătate' se clasează pe primele locuri într-un clasament al serialelor americane care percep cele mai mari taxe de publicitate pentru 30 de secunde de emisie.

Din informaţiile publicate de spoilertv.com, reiese că primele cinci seriale din clasament sunt „Glee' (cu 267.141 dolari pentru 30 de secunde), „Family Guy' (cu 264.912 dolari), „Doi bărbaţi şi jumătate' (cu 252.418 dolari), „O familie modernă' (cu 249.388 dolari) şi „Dr. House' (cu 236.500 dolari).

„Anatomia lui Grey' (cu 203.087 dolari) se plasează pe locul şase.

Cele mai mari sume pentru reclamele difuzate le percep emisiunile TV „American Idol' (502.900 dolari) şi „The X-Factor' (320.669 dolari).

Citește și
Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare