Homepage  / Televiziune

Un nou format de emisiune a fost cumpărat în România. Care sunt regulile show-ului The Power

Un nou format de emisiune a fost cumpărat în România. Care sunt regulile show-ului The Power

de Cristina Țapu,

„The Power”, creat de Dreamspark și Studio 89, a încheiat acorduri în 18 țări din întreaga lume, inclusiv NBCUniversal, care a licențiat formatul pentru dezvoltare în Statele Unite, Regatul Unit și Australia. Emisiunea va fi difuzată și în România. Iată detaliile!

Emisiunea „The Power” va fi difuzată și în România

Formatul zilnic a avut premiera pe postul francez de televiziune comercială W9 pe 1 aprilie și a fost cea mai de succes lansare a unui format nou în intervalul său orar din 2022. Printre alte acorduri, a fost comandat de ProSiebenSat.1 și Joyn în Germania, RTL Ungaria și Skai TV în Grecia.

Acun Medya va produce versiuni în Mexic și România. Pe lângă acordul cu NBCU, drepturile de format au fost acordate și în Belgia și Olanda către Vincent TV, în Spania, Portugalia și Italia către Fremantle, iar în Danemarca, Suedia, Norvegia și Finlanda către Banijay Nordics.

În România, proiectul a fost cumpărat de către Acun Media, firma turcească care are în portofoliu și emisiunea de succes Exatlon.

Jocul de strategie se centrează pe o întrebare crucială: Cine deține puterea? Emisiunea zilnică le are în prim-plan pe 13 celebrități care trăiesc împreună și concurează într-un joc strategic supravegheat de un AI numit Delta.

Regulile concursului

Competiția în care 13 candidați (influenceri sau foști concurenți de reality TV) participă într-un joc de strategie centrat pe o întrebare crucială: Cine deține puterea?

La începutul fiecărei săptămâni, un jucător preia în secret controlul asupra casei și asupra vieților celorlalți locatari. Această persoană devine Jucătorul Puternic, dictând unde dorm ceilalți, ce mănâncă, cine se bucură de anumite privilegii, cine participă la provocări și cine se confruntă cu dezavantaje în joc. Jucătorul Puternic trebuie să-și ascundă identitatea pentru a rămâne în competiție.

La sfârșitul săptămânii, Jucătorul Puternic poate viza și elimina un concurent pe care dorește să-l îndepărteze din joc. Singura șansă a concurentului vizat de a rămâne este să identifice Jucătorul Puternic, care este apoi forțat să plece dacă este descoperit. În fiecare săptămână, puterea se schimbă, un alt jucător devine Jucătorul Puternic și noi reguli sunt introduse, ducând la o reorganizare completă a strategiilor și alianțelor.

Cine va reuși să gestioneze cel mai bine puterea și să câștige premiul în bani pus în joc?

Moe Bennani, CEO al Dreamspark și producător executiv, a declarat: „Dreamspark are ambiții mari. The Power este prima lansare a companiei noastre, iar încrederea în concept este uimitoare—cinci țări au comisionat direct; dezvoltăm versiunea americană cu NBCU și vor urma și alte anunțuri în curând. Noi, împreună cu Studio89 și M6 Group, suntem mândri că acest format este următoarea mare marcă de succes în domeniul reality-show-urilor.”

Dimitri Gelineau, manager de vânzări la Studio 89/M6 Formats, a spus: „Sunt încântat de succesul The Power. Nu este niciodată ușor, în zilele noastre, să lansezi un format inovator și cost-eficient, iar W9 rămâne un loc sigur pentru astfel de creații de formate. Studio 89 și Dreamspark au lucrat cot la cot pentru a face dintr-un succes francez un succes internațional.”

Citește și:

Cel mai nou VIDEO
Urmărește-ne pe Google News
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te
buton