Celebrarea va începe în luna februarie cu lansarea globală a unor noi episoade, dar şi cu evenimente și produse planificate pentru 2019. Cea de a patra soră, Bliss, se va întoarce şi ea pe micile ecrane pe parcursul întregului an.
Din momentul în care au început să salveze lumea înainte de culcare, cele trei surori, Blossom, Bubbles și Buttercup, au devenit mai mult decât simple personaje într-un serial pentru copii, ele s-au transformat rapid într-un fenomen global, purtând cu ele un mesaj de împuternicire, mesaj care apare şi astăzi în noile episoade.
Animaţia a câștigat premiul Gracie în 2017 la categoria „Seriale de familie”, fiind recunoscută drept un program de înaltă calitate pentru fete şi femei. Serialul a jucat, de asemenea, un rol important în angajamentul general al Cartoon Network pentru educația STEAM, inspirându-i pe copii să învețe programarea cu episoade și programe speciale,
Cu vânzări de peste 2,5 miliarde de dolari în comerţul cu amănuntul generate de la debutul său şi până acum, “Fetiţele Powerpuff” este una dintre cele mai durabile mărci Cartoon Network din toate timpurile. De-a lungul anilor, Cartoon Network a colaborat cu un grup de peste 150 de parteneri de licențiere globali, jucării, îmbrăcăminte, publicații și divertisment. Printre parteneri se numără: designerul Jeremy Scott și Moschino, într-o colaborare globală de modă lansată în 2016, Hot Topic, C & A Department Store, Miniso, El Corte Ingles, TVOE, Fyodor Golan, Saucette, Bizuu, Peripera Modificator, împreună cu Spin Master, McDonalds, Ferrero, Cold Stone Creamery, IMG Worlds, Cartoon Network Amazone, Live Nation, Hachette şi multe altele.
Powerpuff Girls este produs de studiourile Cartoon Network, Nick Nick Jennings fiind producător executiv și Bob Boyle producător co-executiv. Serialul creat de Craig McCracken a avut premiera în 1998 și a câștigat două premii Emmy.