Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Oana Cuzino (2)

EXCLUSIV. Oana Cuzino ne învață să fim sănătoși

9 January 2019

Oana Cuzino (47 de ani) militează de ani de zile pentru un stil de viaţă sănătos. Prezentatoarea emisiunii „Ce se întâmplă, doctore?', de la Pro TV ne-a dat câteva sfaturi de care ar trebui să ţinem seama în această iarnă și nu numai.

 

„Se spune că frumusețea stă în ochiul privitorului, însă acesta observă pe lângă armonia a trăsăturilor fizice și o anumită atitudine. Frumusețea va fi întotdeauna consolidată de sănătate și de încrederea de sine, generată de multe alte calități, care, dacă știm să le cultivăm și să le punem în valoare, sunt mult mai de efect și au un impact mai bun asupra celor din jur decât rodul instrumentelor esteticianului', acesta este sfatul cu care Oana Cuzino a început discuția noastră. Frumusețea este relativă pentru fiecare dintre noi, însă cu siguranță la baza frumuseții va sta întotdeauna un corp și un suflet sănătos!

Cum ne revenim după sărbători

Pentru a ne scăpa sănătatea de sub control, în această perioadă a anului trebuie să avem grijă la excesele pe care toți tindem să le facem:

„După excesele de sărbători, ar trebui să evităm în primul rând grăsimile animale și zahărul și sarea. Trebuie să adoptăm o dietă bogată în fibre și alimente cât mai proaspete, frunze, salate cu condimente proaspete și ceapă, rădăcinoase, morcovi, cu țelină, sfeclă. Detoxifierea este accelerată și de exercițiile fizice, contactul cu natura, somnul și relaxarea, masajul și diverse proceduri corporale, sauna dar și exercițiile de respirație. Pe lângă o oxigenare bună, acestea asigură o detoxifiere mentală, în condițiile poluării informaționale de azi', povestește Oana. În cazul în care ne confruntăm cu indigestii și nu dorim să apelăm la pastile, vedeta Pro TV ne oferă o alternativă: „Ceaiul de mentă sau de ghimbir pot face minuni, putem consuma la desert mango ananas sau papaya care sunt surse minunate de enzime naturale'.

Secretul tinereții indiferent de vârstă!

„Sport sau mișcare în fiecare zi – echivalentul a 8500 de pași, atenție la excese de orice fel, de la cele alimentare, la alcool, eliminarea fumatului, 7-8 ore de somn, o hidratare corespunzătoare internă și externă – prin creme, administrarea de suplimente de calitate care se adresează încetinirii îmbătrânirii, creșterea calității și sănătății pielii, sistemului circulator și organelor principale, cum sunt suplimentele pe bază de omega3, antioxidanți, vitamine, minerale și oligoelemente', continuă Oana.

Bolile asociate îmbătrânirii au risc crescut în România

În România, frecvența bolilor asociate îmbătrânirii este mai mare decât în alte țări, Oana Cuzino ne-a dezvăluit care sunt acestea:

„Bolile cu substrat metabolic în principal, cum ar fi dislipidemia cu valori foarte mari ale colesterolului și trigliceridelor, care se asociază și cu boli de inimă, dar și cu probleme vasculare de la insuficiență venoasă, la boala arterială periferică – atât de invalidantă, până la accidente vasculare, demențe ș.a.m.d. Valorile mari ale colesterolului în acest caz nu se pot corecta doar prin dietă, ci și prin medicație specifică sau suplimente pe bază de omega 3 sau extras de orez roșu. În plus, întâlnim frecvent boli autoimune în zona tiroidei, de exemplu – care netratată corect duce la multiple complicații și declanșarea altor afecțiuni cu substrat autoimun, cum ar fi diabetul'.

 

Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.
Loading...

Articole similare