Urmareste-ne pe
TV Mania

Tot ce merită să știi despre televiziune

Gabriela cristea

EXCLUSIV. Dieta Gabrielei Cristea. Cum a reușit prezentatoarea să slăbească peste 10 kg

16 July 2020

De când a devenit mamă a doua oară, Gabriela Cristea (45 de ani) a decis să facă o schimbare majoră și să aibă mai multă grijă de sănătatea ei. Prezentatoarea a adoptat un nou stil de viață și a reușit să slăbească vizibil, modificând câteva obiceiuri. 

 

Ce te-a determinat să faci o schimbare în stilul tău de viață?

Gabriela Cristea: În viață sunt momente când trebuie să iei o pauză și să te ocupi de lucrurile pe care trebuie să le faci la momentul respectiv, ca în cazul meu am făcut cei doi copii. Dar la un moment dat, trebuie să te întorci la viața ta și oricât de mult ai amâna momentul revenirii, pentru că e plăcut să trăiești așa într-un , vine o zi când spui

Atunci când ai început acest proces, care a fost cel mai greu moment și cum ai trecut peste el? 

Eu m-am apucat mai demult, doar că am avut momente când am slăbit, iar m-am îngrășat, iar am slăbit. Acum însă m-am apucat așa serios și ce mă oprește e faptul că rezultatele nu vin chiar așa de pe o zi pe alta, iar cel mai greu a fost să mă uit pe cântar. Drept urmare am hotărât să nu mă mai uit, nu știu câte kilograme am slăbit și nici nu vreau să știu. Important este să fiu într-o formă fizică bună, pentru că vor veni cu siguranță și kilogramele în minus. 

Care sunt alimentele la care ai renunțat?

Practic nu am renunțat la mare lucru. Mănânc absolut orice, doar că mănânc în cantități mici sau moderate. Nu mai mănânc pâine albă sub nicio formă sau produse din făină albă. Mănânc pâine integral, dar foarte puține și acelea și paste integrale cam o dată la două săptămâni. Chiar și dulce mănânc într-o proporție de trei ori la două săptămâni și atunci în proporții foarte mici cât să îmi satisfac pofta de dulce și să nu mă frustreze zilnic. 

Cum arată un meniu într-o zi? 

La 8.30 mănânc micul dejun care poate să însemne o sana cu 2 biscuiți integrali, după care mănânc fructe la ora 11.00 de cele mai multe ori ananas sau pepene, după care la prânz, la 13.30, mănânc o salată care poate să fie cu pui, poate să fie cu ton, cu ou, cu brânză, dar niciodată amestecate. În schimb consum legume din toate felurile și toate culorile. După-amiază am la ora 16.30 o gustare care poate să însemne o mână de migdale, care poate să însemne un iaurt, biscuiți, 2-3 tablete de ciocolată. Seara nu mănânc foarte mult, ultima masă este la 19.30, eu mănânc undeva pe la 19.00 totuși și am alimente foarte ușoare ori pepene, ori ananas, paste integrale.

 

Spune-ne câteva exerciții sau trucuri la care apelezi și te ajută să te relaxezi, să alungi gândurile negative sau anxietatea?

Cred că nu există o formulă clasică. Eu încerc să mă calmez și să îmi spun că indiferent dacă mă agit sau dacă fac lucrurile pe calm ele tot se vor așeza mai devreme sa mai târziu și dacă țip sau dacă sunt anxioasă nu o să se rezolve mai bine. Pur și simplu încerc să îmi induc mentalul într-o zonă pozitivă, nu îmi place să mă cert și evit să mă enervez cu fetele (fiicele sale n.r), pentru că într-adevăr ele sunt foarte mici și fac o grămadă de pozne care mai devreme sau mai târziu te cam scot din minți, dar zen, zen, zen!.  

Citește și
Ți-a plăcut acest articol? Dă-ne LIKE pe Facebook.

Articole similare