Anul acesta, Eurosport a transmis peste 600 de meciuri și 250 de ore în direct de la Wimbledon în 33 de țări, acoperind prin platforma Eurosport Player fiecare minut al turneului. Noua înțelegere va asigura aceeași acoperire cuprinzătoare a următoarelor patru ediții ale celui mai vechi și prestigios turneu de tenis.
„Acest acord reafirmă promisiunea noastră de a alimenta pasiunea oamenilor pentru sport și angajamentul nostru față de tenis și fanii săi. Având în vedere performanța Simonei Halep, România este o piață cheie pentru Wimbledon și suntem încântați că, pe lângă ATP Tour, Australian Open, Roland Garros și US Open, acoperirea pe Eurosport a fiecărui moment din cadrul turneului va continua și în următoarele patru sezoane. Acest acord vine în completarea tuturor celorlalte drepturi premium de difuzare, precum English Premier League, FA Cup și Jocurile Olimpice de Vară”, a declarat Andrey Stoychev, Vicepresedinte, Commercial development, Distribution, Sports – Europa Centrala si de Est, Tarile Mediterane si Asia Centrala, Discovery.
În 2019, Eurosport a înregistrat o creștere semnificativă a audienței digitale în rândul transmisiunilor celor patru Grand Slam-uri. Comparativ cu 2018, vizualizările unice au crescut cu 20% pe serviciul de streaming Eurosport Player. Durata medie a vizualizărilor turneelor de Grand Slam pe platformă a crescut și ea considerabil, utilizatorii urmărindu-le, în medie, cu 36% mai mult față de anul trecut.
În România, Wimbledon 2019 pe Eurosport 2 a înregistrat câteva recorduri:
- Rating mai mare cu 260% față de 2018.
- Finalele Wimbledon din 13-14 iulie 2019 au fost cele mai bune programe transmise de Eurosport 2 în România.
- În fiecare minut, la nivel național, aproape un milion de oameni au urmărit jocul Simonei Halep cu Serena Williams.
- Pe segmentul comercial masculin 18-54, Eurosport 2 a obținut 8,14% rating și 39% cota de piață, fiind cea mai bună audiență înregistrată vreodată pe Eurosport 2 și al doilea cel mai bun program de pe Eurosport 1 și Eurosport 2 (după meciul cu C. Wozniacki de la AO 2018 cu 9,7% rtg și 45% cotă de piață).
- Finala masculină dintre N. Djokovic – R. Federer a înregistrat un alt record, cu o medie de 5,9% rtg și 20% cotă de piață pe segmentul 18-54 masculin, fiind cel mai bun meci fără Halep difuzat vreodată pe Eurosport 1 și Eurosport 2.
- Rating-ul și share-ul mediu din perioada Wimbledon au crescut cu 1100% pe Eurosport 2, comparativ cu media canalelor pe parcursul unui an și cu 600% mai mult decât media anuală pe Eurosport 1.
În 2020, Eurosport va continua să transmită Australian Open, Roland-Garros și US Open în peste 50 de țări, inclusiv România, și va acoperi fiecare moment live pe toate platformele și dispozitivele, inclusiv Eurosport Player, cu până la 12 terenuri disponibile pentru fiecare Grand Slam. Pe lângă acoperirea celor patru Grand Slam-uri, Eurosport are drepturile exclusive de difuzare pentru ATP Tour, care debutează pe 3 ianuarie, cu ATP Cup.