Disney+ a depășit cu brio previziunile de creștere de pe Wall Street pentru primul trimestru din 2022, scrie Variety.
Disney Plus a câștigat 7,9 milioane de utilizatori în primele trei luni ale anului 2022, ajungând la 137,7 milioane, în creștere cu 33% de la an la an. Analiștii se așteptau în medie ca Disney+ să obțină 5,2 milioane de noi abonați, potrivit FactSet.
Rezultatele sunt în contrast cu cele ale rivalului Netflix, care a raportat o pierdere de 200.000 de abonați în aceeași perioadă și a prognozat o scădere de 2 milioane pentru trimestrul al doilea.
Acest lucru i-a determinat pe investitori să se teamă de o încetinire la nivelul întregului sector, după o creștere fulminantă alimentată de pandemie în ultimii doi ani.
Câștigurile puternice ale Disney+ risipesc această idee și sugerează că de fapt gigantul media fură cotă de piață de la Netflix.
În plus, compania se așteaptă ca numărul abonaților Disney+ să fie mai mari în a doua jumătate a anului fiscal 2022 decât în prima jumătate, dar este posibil ca acestea să nu fie „atât de mare pe cât se anticipase anterior”, a declarat directorul financiar Christine McCarthy.
Pe de altă parte, acțiunile grupului Disney au scăzut cu 30% față de începutul anului și sunt cu 40% mai jos decât acum un an. De ce? Fiindcă investitorii se întreabă dacă grupul își va putea continua creșterea susținută pe partea de streaming video, într-un mediu în care afacerile ar putea fi afectate de inflația record și de o posibilă viitoare recesiune.
Disney+ va adăuga în acest an o versiune cu publicitate, la care prețul abonamentului va fi mai scăzut.