La lansare, discovery+ va avea cea mai cuprinzătoare ofertă de conținut a oricărui serviciu de streaming, inclusiv o varietate de serii exclusive și originale bazate pe pilonii populari în care brandurile Discovery au o poziționare puternică – lifestyle și relații, casă și mâncare, crime adevărate, paranormal, aventură și istoria naturii, precum și știință, tehnologie și mediu, dar și documentare exclusive.
În SUA, discovery+ va oferi peste 55.000 de episoade într-un singur loc, cu peste 2.500 emisiuni clasice și actuale care fac parte din portofoliul emblematic de canale al Discovery, ce include HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel și Animal Planet. Privitorii din SUA vor avea acces și la o serie de francize și personalități emblematice precum Chip și Joana Gaines, Will Packer și Kevin Hart, 90 de zile până la nuntă, Bobby Flay și Giada De Laurentiis, Duff Goldman, Amy Schumer, Carla Hall, David Schwimmer, Sir David Attenborough, Ben Napier, Sebastian Maniscalco, Joe Kenda, Mike Rowe și multe altele.
discovery+ va oferi și o colecție definitorie de emisiuni despre natură și mediu, având în prim-plan accesul exclusiv prin streaming la oferta vastă a emisiunilor de istorie naturală a BBC, inclusiv seriile Planet Earth și Blue Planet, alături de conținutul digital al The Dodo.
Pe lângă acestea, discovery+ va fi locul în care conținutul brandurilor partenere, A&E, History și Lifetime, se va contopi cu brandurile Discovery pentru prima dată. Cele peste 1.500 de episoade din francizele de top ale A&E vor include The First 48, Dance Moms, Ice Road Truckers, Pawn Stars, Duck Dynasty, Ancient Aliens, Married at First Sight, Storage Wars și 60 Days In. Aceste achiziții întăresc poziția discovery+ drept cel mai important serviciu de streaming de divertisment inspirat din realitate.
Lansarea Globală discovery+
La nivel internațional, Discovery va utiliza librăria uriașă de conținut în limbi locale, precum și portofoliul vast de sport în direct, pentru a duce oferta către consumatori în mai mult de 25 de teritorii cheie, inclusiv în zona țărilor nordice, Italia, Olanda și Spania, având planuri de lansare în America Latină, inclusiv Brazilia, în 2021.
Discovery a dezvoltat relații puternice cu parteneri de distribuție precum Sky odată cu lansarea discovery+ în Marea Britanie și Irlanda luna trecută. Sky oferă discovery+ milioanelor de abonați Sky Q timp de 12 luni fără un cost suplimentar. discovery+ va fi mai departe distribuit de Telecom Italia în Italia și Megogo în Europa de Est.
În Europa, discovery+ va cuprinde și oferta premium de sport relevant la nivel local, a Eurosport, care include transmisiuni multi-sport precum turneele de Grand Slam de tenis, Marile Tururi de ciclism, motorsport, fotbal și sporturi de iarnă. Începând cu Jocurile Olimpice din Tokyo de anul viitor, discovery+ va deveni Gazda Jocurilor Olimpice* în materie de streaming și singurul serviciu unde utilizatorii pot urmări fiecare minut, fiecare medalie decernată și fiecare erou atât în direct, cât și la cerere.