Ritmul crescând al cheltuielilor Netflix pentru conținut nou va încetini, pe măsură ce Netflix se adaptează la recenta scădere a numărului de abonați și la prăbușirea prețului acțiunilor.
Ritmul crescând al cheltuielilor Netflix pentru conținut nou va încetini, pe măsură ce Netflix se adaptează la recenta scădere a numărului de abonați și la prăbușirea prețului acțiunilor.
Bela Bajaria, șeful departamentului global de televiziune al streamerului, a declarat delegaților la BANFF World Media Festival că Netflix va rămâne concentrat pe activitatea sa principală de a oferi divertisment abonaților, în ciuda zvonurilor apărute recent, scrie tbivision.com.
„Afacerea funcționează. Când facem un spectacol grozav, precum Stranger Things, oamenii îl urmăresc”, a spus Bajaria, care a anunțat un nou reality show inspirat din Squid Game, cu un premiu record de 4,56 milioane de dolari pentru câștigător.
„Nu facem o schimbare radicală a afacerii noastre”, a spus ea.
Bajaria, care a fost în spatele unor emisiuni precum Lupin din Franța și Bridgerton din Marea Britanie, a declarat că cheltuielile pentru conținut nou ale companiei – estimate la aproximativ 17 miliarde de dolari în acest an – vor rămâne constante, în ciuda faptului că prețul acțiunilor companiei a scăzut cu 70% până acum în 2022.
Directorul nu a oferit detalii, dar a spus că Netflix va „continua să crească conținutul”, dar a adăugat că scăderea numărului de abonați va duce totuși la „încetinirea creșterii” sumelor investite în emisiuni noi.
„Nu o reducem, ci doar o încetinim din cauza modului în care privim următorii ani”.
Bajaria a adăugat: „Mă gândesc dacă încă ne asumăm riscuri, dacă suntem încă un loc de muncă minunat pentru noi și pentru creatorii noștri. Până la urmă, trebuie doar să facem emisiuni TV fără să ne distragem atenția.”
„Dacă cineva îmi spune: ‘Am un show global pentru tine, atunci nu îl vreau. Când încerci să faci un show pentru toată lumea, atunci nu faci un show pentru nimeni”, a continuat Bela Bajaria, șeful departamentului global de televiziune al Netflix.
Citește și: