Masinile au ajuns un accesoriu la moda. In cazul decapotabilelor fabricate de Mercedes-Benz, aceasta moda a fost dictata de catre doi grei ai podiumurilor: Louis Vuitton si Giorgio Armani.
Pentru pasionati, masinile au depasit de multa vreme zona utilitatii, ajungand veritabile piese de colectie. Dar ce te faci, daca acestea devin parte componenta din creatiile designerilor celebri din industria modei? In cazul acesta, nu poti decat sa te mandresti cu faptul ca pe masina ta apare emblema Armani sau Louis Vuitton si sa defilezi cu mandrie, pe strada. Creatorii de moda au sesizat de ceva vreme aceasta utilitate si au batut la portile greilor din industria auto, pentru a lansa editii limitate de cabriolete si masini sportive. Primii care au spart gheata au fost cei de la Mercedes-Benz, care, impresionati de vestimentatia creata de Giorgio Armani, au lasat pe mana italianului cateva decapotabile CLK numai bune pentru tuning.
Armani n-a stat pe ganduri in fata CLK-urilor argintii, asa ca a aruncat fotoliile instalate de Mercedes-Benz, inlocuindu-le cu unele din piele bej, realizate de el. De asemenea, volanul este imbracat si el in piele Armani, iar la livrare masina vine si cu un mic cadou: un set de manusi ale aceluiasi creator.