După mai bine de 20 de ani la Antena 1, Dan Negru a făcut un pas important. La începutul anului, el a semnat un nou contract cu Kanal D. Acum, prezentatorul spune că era plătit foarte bine chiar și atunci când nu prezenta vreo emisiune.
de Andra Stana,
După mai bine de 20 de ani la Antena 1, Dan Negru a făcut un pas important. La începutul anului, el a semnat un nou contract cu Kanal D. Acum, prezentatorul spune că era plătit foarte bine chiar și atunci când nu prezenta vreo emisiune.
Dan Negru, supranumit „regele audiențelor”, a uimit pe toată lumea atunci când a anunțat că renunță la colaborarea cu Antena 1. Omul de televiziune a acceptat oferta primită din partea celor de la Kanal D. Apoi, el a decis să încerce și alte formate TV. Într-un interviu recent, el a dezvăluit faptul că la Antena 1 era „plătit regește” chiar dacă nu avea emisiune.
În prezent, cel considerat „inventatorul gălăgiei în divertismentul românesc” are două proiecte de care se ocupă, „Tu urmezi!” și „Jocul cuvintelor”.
„Profesional, mai bine de atât nu puteam alege. Eram plătit regește la Antenă, aveam un onorariu uriaș indiferent dacă aveam sau nu emisiune dar simțeam că televiziunea poate să fie reinventată, că pot să fac mai mult decât atât și Kanalul mi-a oferit oportunitatea asta.
Degeaba existau programe de cultură generală la TV, dacă ele nu aveau audiență, dacă ele nu se vedeau. Domnul Adrian Păunescu mi-a spus cândva că degeaba ai emițător dacă nu ai receptor. Kanal mi-a dat șansa de a face showuri smart pe audiențe uriașe și Jocul Cuvintelor a fost o lecție bună pentru întreaga piață media anul asta. Mă bucur că după ce am inventat Revelioane, copii la TV, blonde sau farse am reinventat împreună cu colegii mei showurile smart, arătând că există și un astfel de public”, a declarat Dan Negru pentru Ciao.
Prezentatorul se declară bucuros de publicul său de la Kanal D, pe care îl descrie ca fiind „smart”. În interviul citat, Dan Negru a spus de ce a ales să își dea demisia de la Antena 1, chiar dacă era plătit și atunci când nu apărea la TV.
„Am descoperit că există și public numeros de programe curate, smart. Nu mă dezic nicio clipă de blonde sau de celelate programe de divertisment pe care le-am făcut, a fost vremea lor atunci, dar cred că publicul a evoluat. Când am plecat de la Antenă spre Kanal ca să fac programe de cultură generală nimeni nu-mi dădea nicio șansă. Un show despre limba română cu litere, se mirau toți. Rămâi la Antene, câștigi mult orice ai face, mă sfătuiau toți. Când simți că ruginești, pleacă! E sfatul pe care-l dau tuturor, indiferent de poziția socială sau de vârstă. Sper să fiu un model pentru asta”, a spus prezentatorul.
De 25 de ani, Dan Negru își obișnuise fanii cu emisiunile care erau difuzate în noaptea de Revelion. Este primul an în care prezentatorul a refuzat să mai filmeze pentru noaptea dintre ani și a explicat de ce.
„Ca să te reinventezi uneori e nevoie să-ți tragi sufletul și știu bine asta, pentru că am experimentat-o. Am plecat din Antenă refuzând să mai fac showul cu blonde, de exemplu. Sau alte showuri de tipul celor pe care le făceam acum 10-15 ani și am reinventat la Kanal show-urile smart, de cultură generală.
Audiențele mari au fost publicate mereu în presă și am reușit să demonstrăm că publicul TV a evoluat, nu mai e cel de acum 10-20 de ani. Așa va fi și cu Revelionul, va trebui să reinventăm programul ăsta, dacă vrem ca el să mai existe în România.
De asta am luat pauză, ca să-l pot reinventa așa cum am reinventat concursurile de cultură generală, arătând că ele pot fi și lider de audiență pe o piață TV unde se credea că publicul vrea doar mizerii. Vom reinventa Revelionul, de asta aveam nevoie de pauză”, a declarat Dan Negru pentru sursa mai sus menționată.
Format la școala de televiziune Valeriu Lazarov și reprezentant valoros al unei generații de aur de oameni de TV, Dan Negru s-a aflat la cârma unor formate internaționale de anvergură precum „Guess My Age”, „Beat The Blondes”, „Who Wants to Be a Millionair”, „Ciao Darwin”, „Star Factory”, “Deal or NoDeal”, “Minute to Win It”, “Money Drop”, “Let’s Make a Deal”.
A fost supranumit “Regele audiențelor” datorită reușitelor obținute de-a lungul timpului, atât în România, cât și în Republica Moldova. A fost inclus în “Top Host European Broadcast” datorită faptului că a prezentat simultan, în două țări (România și Republica Moldova), formate TV internaționale, care au fost lider de audiență.
Sursa foto: Instagram