Creatorul conceptului celei mai lungi nopți dedicate reclamelor de calitate, Jean-Marie Boursicot, participă la cea de-a 19-a ediție a Nopții Devoratorilor de Publicitate.
Creatorul conceptului celei mai lungi nopți dedicate reclamelor de calitate, Jean-Marie Boursicot, participă la cea de-a 19-a ediție a Nopții Devoratorilor de Publicitate.
Evenimentul se desfășoară, vineri, în București, pe parcursul a șapte ore, iar anul acesta stă sub semnul interactivității.
Proiectiile publicitare despre “Curatenie generala” din viata proprie si din societate nu sunt singura atractie a serii. DJ Cosmin Cojocaru, Producator Radio Zu, deschide Noaptea din acest an. Razvan Popescu si Flick, vedetele Radio ZU, intretin atmosfera in calitate de MC, iar What’s Up este pregatit sa sustina un concert.
Devoratorii vor fi invitati sa guste noile Milka Tuc si Milka Lu si sa le faca publicitate, in schimbul unui bilet dus-intors, cazare si pass de acces la un festival de profil.