Modifica setarile cookie
Homepage  / Știri / Vedete străine

Chiara Ferragni, pe coperta Elle România în martie 2025: „Un fenomen după 15 ani pe scena fashion”

de Redactia Tvmania,

Chiara Ferragni apare pe coperta revistei Elle România în martie. Influencerița și antreprenoarea digitală pozează într-o ținută îndrăzneață, cu pantaloni de piele maro și sutien negru, relatează Corriere della Sera.

Chiara Ferragni este una dintre cele mai influente și cunoscute personalități din lumea modei și a lifestyle-ului. Născută pe 7 mai 1987 în Cremona, Italia, ea este o antreprenoare digitală, bloggeriță de modă și designer cu recunoaștere internațională.

Pe lângă coperta principală, revista, parte a Ringier România, îi dedică Chiarei Ferragni și o ședință foto exclusivă, în care aceasta poartă diverse ținute. Interviul este realizat de Domnica Mărgescu, directorul de modă al publicației. Sub titlul „Chiara Ferragni rămâne un fenomen după 15 ani pe scena fashion”, acest material dezvăluie secretele succesului ei și cum a reușit să își mențină influența în lumea modei timp de un deceniu și jumătate.

De-a lungul carierei sale, Ferragni a apărut pe numeroase coperte ale revistelor de modă prestigioase: – Elle: Japonia (2016), Spania (2018), Belgia (2019) – Vogue: Spania (2015), Mexic și Turcia (2016), China (2017), Hong Kong (2020), Italia (2021) – Grazia (2019) – Marie Claire și Harper’s Bazaar.

Chiara și-a început cariera în 2009, lansând blogul de modă The Blonde Salad, care inițial se concentra pe stilul personal și recomandările de modă. Blogul a evoluat rapid, devenind o platformă de lifestyle cuprinzătoare și un motor pentru colaborări cu branduri de lux și masă. În 2013, Chiara a lansat propria linie de încălțăminte și accesorii, Chiara Ferragni Collection, care s-a bucurat de un succes imens, fiind distribuită în magazine de lux din întreaga lume.

Ferragni a devenit rapid un fenomen global, acumulând milioane de urmăritori pe rețelele sociale. Ea este cunoscută pentru colaborările sale cu marile branduri de modă, parteneriatele cu designeri celebri și aparițiile pe coperțile unor reviste prestigioase. În 2017, Chiara Ferragni a fost inclusă pe lista Forbes 30 Under 30, ce recunoaște tinerii antreprenori cu impact semnificativ.

Controversa recentă

Procesul Pandoro Gate a început în ianuarie 2025, atrăgând atenția asupra Chiarei Ferragni, acuzată de înșelăciune în legătură cu vânzările din colecția Pink Christmas.

În 2022, Chiara Ferragni a colaborat cu brandul Balocco într-o campanie promoțională specială, devenind imaginea unui produs premium, vândut la un preț de trei ori mai mare decât un produs similar. Influencerița a declarat că o parte din încasări vor fi donate către Spitalul Regina Margherita și Institutul de Cercetare Ewing. Totuși, în timp ce Chiara a câștigat milioane de euro din această campanie, Balocco a donat doar 50.000 de euro înainte de lansarea oficială. Controversa a culminat atunci când Chiara a fost amendată cu 1 milion de euro, iar Balocco a fost obligat să plătească 420 de milioane de euro.

În contextul scandalului «Pandoro gate», o altă copertă a atras atenția: cea a revistei L’Espresso din martie 2024, care o înfățișa pe Ferragni în stilul personajului Joker. Reacția sa la acea vreme a fost:

„Tocmai am ajuns la New York pentru muncă”, le-a transmis Ferragni urmăritorilor săi pe rețelele de socializare la acel moment. „Vreau să vă mulțumesc pentru sutele de mesaje primite în legătură cu acea copertă „frumoasă”. Trec prin zile extrem de dificile din mai multe motive, dar sprijinul vostru înseamnă enorm pentru mine. Faptul că îmi sunteți mereu alături nu trece neobservat. Vă mulțumesc că rămâneți aproape, chiar și în cele mai grele momente – pentru mine contează enorm”, a scris Chiara Ferragni.

 
PE ACELAȘI SUBIECT
Urmărește-ne pe Google News
 
 
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te