„Red Notice”, blockbuster-ul cu Dwayne Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot este filmul cel mai costisitor din catalogul producțiilor originale Netflix.
„Red Notice”, blockbuster-ul cu Dwayne Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot este filmul cel mai costisitor din catalogul producțiilor originale Netflix.
Disponibil pe platformă din 12 octombrie, „Red Notice”, care îi are în rolurile principale pe actorii Dwayne Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot, a avur un buget de aproximativ 200 de milioane de dolari.
Talentul are un preț și pentru a-i aduce în distribuție pe unii dintre cei mai buni actori ai momentului, Netflix nu a ezitat să deschidă larg băierele pungii. Așa s-a ajuns la bugetul faraonic de 200 de milioane de dolari care a făcut din „Red Notice”, cel mai scump film produs vreodată de platforma de streaming.
S-au depășit astfel precedentele recorduri deținute de „The Irishman” (care a costat 159 de milioane de dolari) și „6 Underground” (pentru care s-au cheltuit numai 150 de milioane de dolari).
Dar „Red Notice” a costat atât de mult și din cauza salariilor cu care a fost recompensată prestația actorilor din rolurile principale. Astfel, Dwayne Johnson, Ryan Reynolds și Gal Gadot au încasat fiecare câte 20 de milioane de dolari din bugetul total al filmului de acțiune.
În afară de „prețul” celor trei vedete, „Red Notice” a costat o avere și datorită filmărilor care s-au desfășurat în toate cele patru colțuri ale lumii. Plus cheltuielile cu numeroasele scene de acțiune de mare spectacol.
Cu toate astea, Netflix, deși se apropie, încă nu a depășit marile „tunuri” bugetare ale blockbuster-erelor marilor case de producție. Astfel, pe primele locuri la cel mai mare buget pentru un film, se mențin lungmetrajele: „Pirații din Caraibe: Pe ape și mai tulburi” – care este în continuare cel mai scump film din toate timpurile, cu un buget de 411 milioane de dolari, urmat îndeaproape de cele două părți finale din „Răzbunătorii: Sfârșitul jocului” (din care primul a costat 356 de milioane de dolari, iar al doilea, numai 316 milioane de dolari).
„Red Notice” poate fi văzut în exclusivitate pe Netflix.
Foto: Netflix