Pentru că ne apropiem de sfârșitul anului, Google a făcut bilanţul celor mai populare cuvinte căutate de români. În ce privește consumul de media, pe primele locuri se află apariții de pe Netflix, dar și show-urile TV care au înregistrat cele mai mari audiențe. Astfel, Antena 1 are cea mai căutată emisiune de pe Google, postul ocupând, totodată, pozițiile 3 și 4. Cum arată restul clasamentelor?
Indiferent că vorbim despre posturile TV sau despre platformele de streaming, românii sunt mari consumatori de divertisment. Potrivit clasamentelor publicate de Google, cel mai căutat serial în 2021 pe acest motor a fost „Squid Game” („Jocul calamarului”), românii făcând parte din cele 142 de milioane de persoane cu abonament Netflix care au urmărit popularul show sud-coreean.
„Bridgerton” este următorul serial în ordinea preferințelor, urmat de „Ginny and Georgia”, show-ul care aduce în prim-plan relația complexă dintre o adolescentă de 15 ani și mama sa de 33 de ani, idee ce a stat și la baza popularului serial „Gilmore Girls”. Urmează filmele: „Dune”, blockbuster-ul lui Denis Villeneuve fiind urmat de „After 3” și „Red Notice”.
Cea mai căutată emisiune TV în 20201 pe Google a fost „Chefi la cuțite”, de la Antena 1, urmată fiind de „Survivor” de la Kanal D, acum fiind preluată de Pro TV.
În topul emisiunilor, Pro TV intră abia pe poziția a 5-a, cu „Căsătoriți pe nevăzute”, urmat de „Românii au talent”, pe 6. Aflat la sezonul 2, „Masked Singer” a reușit să ocupe și el un loc 9.
Cea mai căutată rețetă pe Google
Una dintre cele mai surprinzătoare căutări este o rețetă, „Să fac spume dacă ştiu”, cea mai populară de altfel. Este vorba despre o budincă, iar celebra denumire pare că a pornit pe TikTok, de la un utilizator care îşi întreba mama ce desert mănâncă, iar ea răspundea „viral”: „să fac spume dacă ştiu”.
Covid în top
Previzibil, la secţiunea dedicată „simptomelor”, primele trei cele mai căutate lucruri sunt legate de Covid: simptome Covid, simptome Covid delta, simptome Covid pe zile şi miocardită simptome.