Cât costă hainele din colecția Alexiei Eram
Alexia Eram, una dintre cele mai influente personalități din mediul online românesc și fiica binecunoscutei Andreea Esca, și-a lansat propriul brand de haine, numit „Margot”. Ea a povestit că ideea din spatele brandului a venit din dorința de a crea o linie de îmbrăcăminte simplă, dar de calitate, care să evidențieze stilul vestimentar pe care îl are. Prețurile pe care trebuie să le scoată, însă, din buzunare cei care doresc să aibă un stil similar cu al Alexiei nu sunt unele tocmai nesemnificative.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 13
În prezent, pe site-ul oficial al brandului „Margot” sunt disponibile doar câteva articole, toate în tonuri neutre – alb, negru și gri. Prețurile reflectă calitatea materialelor și atenția la detalii, iar toate produsele sunt realizate într-un atelier din România (conform prezentării de pe site), însă prețurile sunt unele destul de piperate. De exemplu, un tricou costă 56,90 euro, hanoracele sunt listate la 115,90 euro, iar pantalonii lungi au un preț de 70,60 euro. Pantalonii scurți, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, sunt disponibili la aproape 50 de euro.
Alexia Eram este angajată la revista deținută de mama sa
Pe lângă colaborarea cu mama ei la „A List Magazine” și statutul de influenceriță, Alexia Eram a dedicat mult timp și efort dezvoltării propriului business. Așadar, cu mult entuziasm, tânăra a anunțat pe rețelele de socializare lansarea brandului său personal, descriind această realizare ca pe un vis devenit realitate pentru care a muncit zi și noapte.
„Aștept momentul acesta de când am pus pe hârtie primele idei pentru acest brand, de când am tipărit pe o foie albă câteva modele de hanorace și am schițat primele variante de logo, de când am ales dintre sute de materiale pe acelea pe care mi-ar plăcea mie să le port. Acum a venit momentul și sunt extraordinar de fericită că, după mai bine de un an de muncă, după multe întârzieri și greșeli, după perioade în care m-am blocat și nu știam cum să mai continui, după multe momente în care nu credeam că mai pot duce totul până la capăt, am reușit!
Am ajuns, în sfârșit, să creez un brand pe sufletul meu, pe care să îl împărtășesc cu voi! Acum, tot ce pot să-mi mai doresc este să vă placă și vouă! Cu drag și recunoștință, Alexia MARGOT”, a fost mesajul pe care Alexia l-a făcut pe pagina contului personal de Instagram, în urmă cu doar câteva săptămâni.
Exceptând activitatea de creator de conținut, Alexia lucrează și la revista mamei sale, unde câștigă un salariu lunar de 2.500 de euro. A List Magazine este o publicație gratuită, distribuită în locații precum cafenele, restaurante, saloane de înfrumusețare, clinici sau săli de sport.
„Salariul meu este de 2.500 de euro pe lună. Acum măcar știm salariul fiicei Andreei Esca. Nici eu nu știu salariul mamei. (…) Eu am început să lucrez cu A List acum 2-3 ani. Făceam o pagină de shopping în revistă, apoi făceam din ce în ce mai multe proiecte pe partea de content creator și mai făceam o dată la câteva luni o pagină. Momentan, acum nu mai fac nicio pagină la A List, dar tot timpul îi ajut pe partea de marketing, cu idei, pentru că eu tot timpul sunt la birou acolo. Eu lucrez de acolo, pentru că am toate actele acolo ș.a.m.d., poze, studio. Atunci lucrez cu ei pe partea asta de PR, marketing. Mi-a plăcut foarte mult și când am lucrat pe paginile de shopping. Poate în viitor o să îmi fac și eu o pagină despre ceva în revistele fizice. Îmi place foarte mult, dar jobul meu principal este cel de content creator”, a povestit Alexia Eram. în cadrul unui podcast.
Sursă foto: Instagram
Citește și: