Modifica setarile cookie
Homepage  / Televiziune

Care este elementul central în „Insula de 1 milion”, de la Kanal D. Cum vor reuși cei 50 de concurenți să își sporească averea

de Roxana Mirea,

Kanal D a achiziţionat formatul „Million Dollar Island” și pregătește show-ul „Insula de 1 milion”. Acum, postul TV a dezvăluit care va fi elementul central al show-ului și ce trebuie să facă cei 50 de concurenți pentru a-și spori averea.  

Care este elementul central în „Insula de 1 milion”, de la Kanal D 

„Insula de 1 milion”, cel mai mare experiment social televizat, pe care Kanal D îl va oferi publicului său, reprezintă un nou pas în materie de formate revoluţionare de aventură, pe piaţa media autohtonă. Show-ul de la Kanal D (în original: “Million Dollar Island”) face diferenţa şi prin mecanismul inedit prin care participanţii îşi pot îndeplini cele mai îndrăzneţe visuri. 

50 de concurenţi cu profesii, vârste, pasiuni diferite vor intra într-o competiţie individuală pentru cea mai mare miză pusă în joc de o televiziune din România, 1.000.000 de lei. „Insula de 1 milion” duce la un alt nivel modalitatea de a face reality show, pe o insulă pustie, unde regulile sociale trebuie inventate şi unde prietenia şi inteligenţa socială sunt cei mai buni aliaţi. 

Brăţara, element central în „Insula de 1 milion”, de la Kanal D

50 de concurenţi şi 50 de brăţări ce valorează împreună 1.000.0000 de lei 

La intrarea în concurs fiecare concurent va primi o brăţară în valoare de 20.000 de lei. Cele 50 de brăţări valoarează împreună 1.000.000 de lei, miza uriaşă a competiţiei. Obiectivul concurenţilor este acela de a aduna cât mai multe brăţări pe parcursul concursului. 

Brăţara este element central al competiţiei nu numai prin valoarea sa financiară, ci şi prin puterea ei simbolică. Brăţara este sinonimă cu reuşita şi cu puterea prieteniei pentru că toţi concurentii îşi pot spori “averea” pe măsură ce înaintează în concurs în două moduri: fie câştigând brăţări în diferite probe, ce le pun la încercare condiţia fizică, anduranţa, viteza de reacţie, inteligenţa, fie “moştenind” brăţările de la concurenţii care vor părăsi competiţia pe parcurs. Cu cât dezvoltă relaţii mai apropiate, de încredere, prietenie, alianţe, cu atât au mai multe şanse de a avansa în concurs. 

Sursa Foto: Kanal D

Citește și:

Urmărește-ne pe Google News
 
 
ALTE ARTICOLE INTERESANTE

Lasă-ne emailul tău ca să-ți trimitem zilnic cele mai importante articole scrise de jurnaliștii TVMANIA

Abonează-te